Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Utilfredsstillende vikar

Lege: Petter Olberg Skrevet

Har egentlig lite å utsette på Petter Olberg, men han har jeg ikke sett på flere år, da han også jobber på øre-nese-hals. Jeg har dermed truffet vikaren hans, Nicolai, som trenger et kurs i kommunikasjon. I tillegg må du bestille time for å stille enkle spørsmål, og mangler han notater fra sykehuset, må du skaffe det selv. Legekontoret har blant annet gjort feil som å sende henvisning til meg som pasient, og fortelle meg at jeg har fått time dagen etter, men som etter en times venting viste seg å være uka etter. Disse forholdene har gjort at jeg nå velger å bytte fastlege.

Hvor er du?

Lege: Petter Olberg Skrevet

Jeg har ikke sett fastlegen min på flere år da han jobber flere steder, og av en eller annen grunn aldri når jeg har time. Han var veldig flink til å lytte da jeg hadde han, så jeg følte meg meget godt behandlet, men det er kjipt å aldri ha han.

Veldig fornøyd

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Ryddig, forberedt og hyggelig.
Prater direkte med meg, uten å være fokusert på pcen.
Konkret og løsningsorientert, uten så mye dull som mange andre leger.

Sentralbordet og damene på forkontoret kan være litt snerpete på telefonen, men man får time raskt hvis det er noe akutt.

De tar et latterlig gebyr på kortbetaling, så betal gjerne i femtiøringer for å gi dem litt å bære på som takk!

Anbefales på det varmeste!

Meget bra lege.

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Meget bra lege, bryr seg, stiller opp Alltid.
Fornøyd bruker.

Kjapp, men lite hjelpsom

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Hadde han som fastlege en 10-årsperiode inntil for ca 5 år siden. Han var grei å prate med, men tok svært få initiativ. De tiltak han gjorde var stort sett etter forslag fra meg.
Jeg var langtidssykemeldt en periode, men han tok ikke de prøvene som jeg siden har fått vite er anbefalt for å finne årsaker til sykdommen. Han kommuniserte heller ikke med spesialister jeg var henvist til. Videre reagerte han ikke på henvendelser han fikk fra annet helsepersonell som var viktig for min sykdom. Mitt inntrykk var at han hadde for mange pasienter, og ikke hadde kapasitet til forsvarlig oppfølging.
Den perioden jeg gikk hos "Din Doktor" var det dårlig service hos støttepersonalet. Virket som som forholdet mellom leger og legesekretærer var dårlig.
Håper forholdene har bedret seg de siste 5 årene.