Din Doktor

• Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege
  • Fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

lite hjelpsom og blir fort sint

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

jeg kom med et ønske om hjelp til mine økende psykiske problemer, men følte ikke at jeg ble hørt i det hele tatt. Han sto på og krevde at jeg skulle gå på anti-depressiva før jeg kunne få utredning og videre hjelp. Da jeg var i en vanskelig situasjon klarte jeg ikke å stå på mitt og si nei, han ble veldig fort sint da jeg utrykte bekymring over medisiner uten utredning først. Nå har jeg fått en ny lege og det er en helt annen verden!
Arnfinn kan sikkert mye, men noen særlig lyttende person er han ikke, og jeg følte han tok seg personlig nær av mine tvil til "hode-medisin".
Anbefales IKKE!

Møtt henne en gang!

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Har hatt henne som fastlege noen år nå, men kun møtt henne en gang. Har hatt forskjellige vikarer hver gang jeg har vært der og velger derfor å bytte fastlege nå.

En lege med mye omsorg og som skaper tillit!

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Dette er en av de beste legene jeg har møtt. Hun lytter, ser deg og henviser videre der det er behov. Har alltid følt at hun tar meg på alvor.

Meget fornøyd

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Jeg var hos Arnfinn for å fikse et problem, han fiksa det på strak arm og ordnet det med iløpet av timen. Flink!

Fantastisk lege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Carine er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om meg og mine problemer og hjelper til så godt hun kan. Må man henvises videre er hun behjelpelig med dette og passer på at du får hjelp så fort som mulig.
Hun er ikke tilgjengelig hele tiden (grunnet videreutdanning, tror jeg), men de andre legene på kontoret er stort sett veldig greie og stepper inn.
Veldig koselig dame.