Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Helt ok

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Helt grei lege. Hun har vært mye ute i svangerskapspermisjon så jeg har hatt en del vikarer i tiden jeg har gått der. Hun er flink til å lytte og tar deg på alvor. Jeg er imidlertid litt usikker på hvor sikker hun er på det faglige, virker som hun henviser uansett og greier nesten aldri finne ut av ting selv. Jeg er ikke den som er oftest hos legen, og er stort sett frisk, så kanskje noen andre stiller i bedre posisjon til å vurdere henne. Når det gjelder selve legesenteret Din Doktor så er det horribel service, noen av sekretærene der er direkte sure og korte på telefon (hvis man er så heldig å få svar). Venterommet er også kaldt og utrivelig, ikke tilgjengelig vann eller kopper dersom man skulle bli sittende en stund og vente, noe som desverre har skjedd 9 av 10 ganger jeg har vært der. Er glad jeg skal flytte for da kan jeg også skifte legesenter.

Stabil og flink lege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Som mange andre, er jeg svært fornøyd med Carine både som lege og person. Ingenting å sette fingeren på. Hun er profesjonell men alltid blid og hyggelig.

Gravid?? Gå til jordmor!

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Jeg har hatt Aaste som fastlege i mange år. Er stort sett veldig fornøyd. Men da jeg ble gravid, kan jeg ikke si det samme. Satt igjen med et inntrykk av å være en gjenstand på samlebånd. Hun spurte ikke hvordan jeg hadde det, bare målte og lyttet på magen. Ikke ble det spurt de kontrollspørsmålene som er vanlig under en svangerskapskontroll, ei heller tatt alle nødvendige prøver. Som avsluttning på en av timene sier hun: "Da skriver vi at formen er fin da?" Noe den absolutt ikke var. Følte meg hverken sett eller i varetatt som gravid/menneske. Og gikk ut fra timen både skuffet og lei meg. Var bare takknemlig for at jeg hadde en suveren jordmor som så meg som menneske og tok meg på alvor som gravid!

Står på for pasienten

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Denne legen passer meg utmerket. Rett på sak, ingen utenomsnakk og unødig "koseprat", er opptatt av å løse selve problemet. Han er faglig flink, og jeg har 100% tillit til at jeg får den beste hjelpen jeg (og sønnen min) kan få. Jeg kommer aldri til å bytte.
Det eneste ankepunktet mitt er at telefonkøen hos Din Doktor er alt for lang- kjipt når det virkelig haster med å få time.

Omsorgsfull og lyttende

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Hun har alltid vært blid og hyggelig. Hun lytter og tar seg god tid. Hun er også flink til å lese seg opp på ny kunnskap om sykdommer og medisiner som kan hjelpe. Viser medfølelse.
Det er alltid lang telefonkø hos Din Doktor, men dette er ikke legens feil.