Din Doktor

• Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege
  • Fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Good doctor, but bad service!

Lege: Petter Olberg Skrevet

Doctor Petter Olberg is a good doctor, I must say.
However, my experience is that he is often away and in these cases he is substituted by very young and inexperienced doctors, always a different one. This made me feel that my health was not properly taken care of.
In general, I felt that DinDoktor treated my health as a pure business, I experienced a very poor relation patient-doctor.

En veldig god og tilstedeværende lege

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Pleier ikke skrive på slike sider, men nå måtte jeg.
Dr. Nordstrand har vært min fastlege siden 2007, og den beste jeg har hatt.
Han bruker tid på meg og han bruker tiden godt.
Han har mange pasienter nettopp fordi han er god. Det å skifte lege er jo bare et klikk unna.
Han lider nok dessverre under det å være populær og ta seg tid slik at det kan være ventetid. Men jeg har opplevd flere ganger at hvis det er nødvendig skaper han tid for å ta inn "hastesaker"

Mangler mye

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Jeg har hatt legen i over 10 år. Uforståelig nok har jeg ikke byttet. Nordstrand mangler etter min mening det meste en god fastlege bør besitte av egenskaper. Han kjefter og smeller, er opptatt av å gjøre konsultasjonen kortest mulig. Han er tidvis langt etter tidsskjema og lite handlekraftig.

Elendig lege

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Jeg hadde Norstrand som lege for en tid tilbake, han var rett å slett uinterresert, frekk og lite behjelpelig. Anbefales ikke!

Vurderer bytte

Lege: Petter Olberg Skrevet

Petter har vært fastlegen min i 7 år. Vurderer nå å bytte :( Han er veldig lite tilstede noe som gjør at man må inn til ulike leger. Jeg er til legen toppen 1 gang pr år og de siste 3 årene har jeg vært til Petter bare 1 gang(andre leger de resterende gangene)
Veldig dyktig lege på mange felt men ikke tilfreds med svangerskaps kontroller jeg har vært på. Grundig på samtale men veldig ufullstendig når det kommer til helsekort. Mye viktig info som blir utelatt.
Servicen fra de som jobber i tlf, disken, labben er ikke tilfredsstillende i det hele tatt.