Bestill time

Bestill time

Konsultasjon gynekologi
Sted: Oslo City Legesenter AS
Pris: 990 kr

Konsultasjon for alle typer problemstillinger ved avdeling for gynekologi. Eventuelle tillegg: Prøver (totalpris uavhengig av antall) - kr 290 Ultralyd - kr 290 Kolposkopi - kr 290

Søn 16. feb Man 17. feb Tir 18. feb Ons 19. feb Tor 20. feb

Om

​Dr. Aage Huseby utfører alle typer gynekologiske tjenester, ultralyd for gravide og IVF-tjenester. Aage har lang erfaring som gynekolog, blant annet som tidligere overlege ved Akershus Universitetssykehus.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Verdens beste og mest behagelige gynekolog.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Han er så profesjonell, samtidig empatisk. Han får meg til å fæle meg trygg så jeg klarer å slappe av. Jeg har anbefalt Han til alle jeg kjenner og de er minst like fornøyde. En venninne sa at hun følte hun fikk behandling som en dronning! Han er virkelig på topp 10!

Varm, flink og imøtekommende

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Første gang jeg gikk til denne gynekologen (har vært flere ganger hos hans kollega ved legesenteret), og det blir ikke den siste. En empatisk og varm lege som umiddelbart får deg til å føle deg ivaretatt og trygg. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Hadde gruet meg litt til timen da jeg har hatt negative opplevelser med andre gynekologer før. Det var helt unødvendig hos Aage Huseby, og jeg opplevde han som svært trygg og kompetent. Var flink til å forklare hva som skulle skje og la en god plan for veien videre. Kommer til å anbefale til alle mine venninner.

Beste gynekolog noen sine!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Aage er bare helt toppers! Han er hjelpsom og støttende. For eksempel har han vært tilgjengelig da jeg trengte noe ved kort varsel, også viset medfølelse da ting ikke gikk bra. Sånne ting gjør meg å dra tilbake til ham hver gang enda etter jeg flyttet til annen by. Han er den beste gynekologen jeg noen gang har hatt . Jeg har bare positive opplevelser med ham.

Trygg og god opplevelse

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Føltes trygt og at jeg var godt ivaretatt. Behandler var behagelig og svarte godt på spørsmålene jeg hadde.

Tommel opp!