Bestill time

Bestill time

Konsultasjon gynekologi
Sted: Oslo City Legesenter AS
Pris: 990 kr

Konsultasjon for alle typer problemstillinger ved avdeling for gynekologi. Eventuelle tillegg: Prøver (totalpris uavhengig av antall) - kr 290 Ultralyd - kr 290 Kolposkopi - kr 290

Søn 16. feb Man 17. feb Tir 18. feb Ons 19. feb Tor 20. feb

Om

​Dr. Aage Huseby utfører alle typer gynekologiske tjenester, ultralyd for gravide og IVF-tjenester. Aage har lang erfaring som gynekolog, blant annet som tidligere overlege ved Akershus Universitetssykehus.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Utrolig hyggelig gynekolog

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Veldig hyggelig lege som lytter og møter pasienten på en trygg måte. Har forståelse for at pasienten kan synes gynekolog timer og ufrivillig barnløshet er vondt og sårt. Føler meg svært godt ivaretatt hos han.

Trygg og fin opplevelse hos lege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg var hos Dr. Huseby for første gang. Det er nesten vanskelig å finne ord som beskriver tryggheten jeg kjente på. Han viste seg å være en fantastisk varm, hyggelig, imøtekommende, rolig og ikke minst dyktig og kunnskapsrik lege. Jeg følte meg så godt ivaretatt fra jeg gikk inn døren til jeg var ute igjen. Jeg fikk god hjelp med mine problemer, og Dr. Huseby lyttet og møtte meg på mine behov. Jeg har møtt mange flinke leger opp gjennom, men for meg var dette noe helt spesielt. Kan på det sterkeste anbefale Dr. Huseby videre.

Fantastisk lege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Helt perfekt lege. Han er dyktig, erfaren, rolig, hyggelig - og han tok meg seriøst. Anbefales på det varmeste!

Veldig hyggelig lege!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

En fantastisk hyggelig lege! Ble tatt godt i mot, han lyttet til meg og jeg følte meg godt ivaretatt. Anbefales.

Meget hyggelig, rolig og proffesjonelt

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Aage tok seg god tid for meg og svarte rolig på alle mine spørsmål. Han forklarte alt gjennom
hele undersøkelsen. Dette var min første gang hos han og ikke min siste. Fikk time på dagen. Og alt i alt er det mindre tidskrevende og ikke så mye dyrere enn å gå først til fastlege (som ikke har tid til å se på deg en gang) og så en henvisning med time om 6 mdr. Tusen takk!