Bestill time

Bestill time

Konsultasjon gynekologi
Sted: Oslo City Legesenter AS
Pris: 990 kr

Konsultasjon for alle typer problemstillinger ved avdeling for gynekologi. Eventuelle tillegg: Prøver (totalpris uavhengig av antall) - kr 290 Ultralyd - kr 290 Kolposkopi - kr 290

I dag 25. sep I morgen 26. sep Fre 27. sep Lør 28. sep Søn 29. sep

Om

​Dr. Aage Huseby utfører alle typer gynekologiske tjenester, ultralyd for gravide og IVF-tjenester. Aage har lang erfaring som gynekolog, blant annet som tidligere overlege ved Akershus Universitetssykehus.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Vi var hos Dr. Huseby for tidlig ultralyd. Dyktig, har mye kompetanse, lett å prate med og er flink til å forklare og informere. Hans mange år med erfaring og kunnskap gir en trygghet. Anbefales på det sterkeste.

Følte meg ivaretatt.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Dr Huseby var som jeg tenkte en fantastisk flink og koselig gynekolog.. Følte meg avslappet og tatt vare på fra første stund. Så mitt møte reddet min jul.. Kan virkelig anbefale Dr Huseby av hele mitt hjerte ♥ hilsen en veldig glad pasient

Trygg og profesjonell

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Aage Huseby tre ganger nå og er svært fornøyd. Han er rolig, trygg, profesjonell og empatisk. Han har fulgt meg gjennom oppturer og nedturer, og har vært en god støtte. Anbefales på det sterkeste.

Utrolig dyktig!!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg var ei lettere skremt 21 års gammel jente som i tillegg er kontrollfreak. Han var utrolig dyktig, trygg, forståelsesfull og han gjorde opplevelsen super!

Rolig, behagelig vesen og dyktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Mitt møte med Huseby er fra Ahus. Han fikk meg til å senke skuldre med en gang jeg kom inn av døra. Beroligende og veldig dyktig. Kan trygt anbefales.