Minde Medisinske Senter

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Medisinske Senter

Tillitskrise

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Støtende språkbruk
Har ikke lest nøyaktig epikrise når pasienten kom fra sykehus, feiltolkning av pasientens sykdomsforløp

Vennlig, lyttende, ryddig

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Har sammen med min kone hatt Kamp som fastlege siden han startet praksis på Nesttun (20+år?). Vi har bare de aller beste erfaringer.
Han er vennlig, lyttende, kommuniserer godt i diagnostisering. Tar deg på alvor og henviser raskt til spesialist dersom det er relevant. Vi opplever at forespørsler om resepter etc (nå via nett) ekspederes på dagen. Og vi er i alle år blitt vennlig og effektivt behandlet av resepsjon/sykepleier.

Meget fornøyd

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Førsteinntrykket var godt. Var lydhør og virket interessert. Imøtekommende og virket rolig og balansert. Dette er inntrykk fra hans tid som lege ved Skjold Legesenter. Har vært fastlegen min i noen år og er så langt svært fornøyd. Synd han flyttet lengre vekk fra min bopel.

Vennlig

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt når jeg er hos dr.Kamp. Slipper å vente, får time reltivt raskt

Har stor tillit til ham.

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er utrolig flink og lytter til pasienten. Det er bare positive ting å si om han.