Minde Medisinske Senter

Kanalveien 109 5068 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Medisinske Senter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Begynte hos Lien i oktober 2021. I løpet av ett år har han hjulpet meg mer enn jeg har blitt hjulpet i løpet av de siste 20 årene. Han er som alle leger travel, men når en har time hos han er han 100% tilstede og tar seg tid uten tegn til være stresset. Han er også rask å svare på e-konsultasjoner. Sympatisk, klok og kunnskapsrik.

Lytter og ser

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Thor Erik er den beste legen jeg har opplevd og den første legen jeg har kjent meg 'på lag' med. Han lytter og virker ha tro på det velfungerende og friske i pasientene sine. Også med barn er han både raus, imøtekommende og lyttende. Han kan forklare til barn på en måte som de forstår dersom de har utfordringer eller sykdom. Jeg opplever Thor Erik som genuint god, kongruent, empatisk medfølende og ikke dømmende.

Angrer at jeg byttet til ham!

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Generelt vanskelig å komme til via krass sekretær. Ikke resultatorientert og litt arrogant. Roter fælt med fornying av reseptene, og er lite interessert i å samordne utløpsdatoene. Dette resulterer unødvendig mye kontakt og "mas" på nye resepter. Helse Norge og egne hjemmesider crasher og resulterer i unødvendig ringing. Tar ikke telefonen på fredager! Kronglete ordninger ved ferieavvikling. Vurderer å bytte etter 4 år..

Fantastisk lege og person generelt.

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Jeg har hatt Dr. Kamp som lege i en god del år nå og jeg har bestandig blitt møtt med respekt og forståelse. Han er en dyktig lege som tar pasienten på alvor. Han er effektiv, imøtekommende og genuint interessert i å hjelpe. Noe ventetid da han har liten kapasitet, men har det vært akutt har jeg fått time på dagen. Jeg ser frem til å ha Dr. Kamp under svangerskapskontroll og som barnelege. Kan anbefale han på det varmeste.

Veldig bra

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Jeg har nylig fått han som fastlege, men har allerede rukket å gått til han noen ganger nå. Han er lyttende, hører på hva du sier, gjør noe med det en plages med eller lignende. Får sendt henvisninger avgårde raskt. Jeg er veldig fornøyd, føler jeg får hjelp osv som en også skal når en er hos legen. Så tommel opp!!