Logo for Cosmo Clinic AS

Cosmo Clinic AS

Logo for Cosmo Clinic AS

Om klinikken

Cosmo Clinic er et ledende senter for plastisk kirurgi og kosmetiske behandlinger, med et sterkt fokus på kvalitet. Vi er stolte av å ha noen av landets mest anerkjente plastikkirurger i vårt team.

Vi tilbyr et bredt spekter av plastikkirurgiske tjenester, fra ansiktskirurgi til brystoperasjoner og rekonstruktiv kirurgi. Hver av våre kirurger har spesialisert seg innen sitt felt, noe som sikrer at pasientene får behandling av høyeste kvalitet.

Klinikken legger stor vekt på å oppnå estetisk tiltalende og naturlige resultater i alle behandlinger. I tillegg sørger vi for at pasientene føler seg trygge og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

På Cosmo Clinic er vi dedikerte til å gi hver pasient en positiv og tilfredsstillende opplevelse, med mål om å fremme både fysisk og psykisk velvære.

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Anbefales på det sterkeste

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg ble operert av Thomas Berg tidligere i år, etter x antall runder i tenkeboksen og flere konsultasjoner. Jeg var superstressa for at resultatet av brystimplantatene skulle bli for voldsomt eller at jeg ikke skulle bli fornøyd. Den beste avgjørelsen jeg har tatt i hele mitt liv er å høre på doktor Berg og å stole fullt og helt på han. Resultatet ble PERFEKT, og hele prosessen har vært en dans på roser - god oppfølging, tilgjengelig, tillitsfull, profesjonell og, jeg vil si, den beste kirurgen jeg har møtt. Han forstod akkurat hva jeg ville ha og forklarte hva jeg kunne få med mitt utgangspunkt.
Etter mange år i bransjen kjenner jeg mange kirurger, men valgte Thomas fordi han hadde er ekstremt godt rykte. Anbefaler han på det sterkeste!

Trygg, meget dyktig og hyggelig

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg gjennomførte øyelokksoperasjon hos Hilde Bjærke ved Cosmo Clinic i februar. Følte meg veldig godt ivaretatt både før, under og etter operasjonen. Det ble perfekt symmetri på øyelokkene og jeg kjempefornøyd med resultatet. Anbefaler Hilde på det sterkeste.

En god og trygg totalopplevelse

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg tok halsløft og ansiktsløft hos Hilde. Fra første møte med alle medarbeidere til jeg var ferdig operert følte jeg meg veldig godt ivaretatt. Profesjonalitet kombinert med ektefølt vennlighet gjør godt på en slik dag.
Venner og familie synes jeg ser fresh ut. "Så godt du ser ut". Herlig. For første gang på svært mange år elsker jeg å legge ut Selfies. For første gang liker jeg meg selv på gruppebilder, som jeg hatet før.
Jeg føler meg 15 år yngre og dater en 10 år yngre mann.

Å føle meg fresh har økt ønsket om å være sprek og jeg er i gang med nye sportsaktiviteter og føler meg bedre enn på lenge. Tusen takk, fine Hilde.

Jeg er så fornøyd.

I beste hender!

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Hei, jeg er en mann på 54 år, og har nettopp hatt ansiktsløft og halsløft utført av Hilde. Jeg var fornøyd fra dag 1 etter operasjonen og har ikke hatt noen komplikasjoner.
I dag, kun 1 måned senere, føler jeg at alt har gått perfekt og er perfekt, Kan ikke være mer takknemlig.
Tusen takk Hilde ,du er den beste 🌹

Veldig fornøyd

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

For 12 dager siden tok jeg ansiktsløft hos Cosmo Clinic ved Hilde Bjærke og er SUPERfornøyd. Fra første kontrolltime til operasjonsdag og oppfølging har jeg følt meg trygg og godt ivaretatt. Har ikke hatt noe smerter (brukte kun panodil i 2 dager), har heller ikke hatt blåmerker. Var ute og puslet i haven på dag 6. Venner og naboer har kommentert at jeg ser så fresh ut for tiden:)
All honnør og mine beste anbefalinger til Hilde Bjærke ved Cosmo Clinic!