Logo for Cosmo Clinic AS

Cosmo Clinic AS

Logo for Cosmo Clinic AS

Om klinikken

Cosmo Clinic er et ledende senter for plastisk kirurgi og kosmetiske behandlinger, med et sterkt fokus på kvalitet. Vi er stolte av å ha noen av landets mest anerkjente plastikkirurger i vårt team.

Vi tilbyr et bredt spekter av plastikkirurgiske tjenester, fra ansiktskirurgi til brystoperasjoner og rekonstruktiv kirurgi. Hver av våre kirurger har spesialisert seg innen sitt felt, noe som sikrer at pasientene får behandling av høyeste kvalitet.

Klinikken legger stor vekt på å oppnå estetisk tiltalende og naturlige resultater i alle behandlinger. I tillegg sørger vi for at pasientene føler seg trygge og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

På Cosmo Clinic er vi dedikerte til å gi hver pasient en positiv og tilfredsstillende opplevelse, med mål om å fremme både fysisk og psykisk velvære.

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Veldig fornøyd!

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg ønsket å fjerne brystimplantatene jeg hadde hatt i fire år, og ble i den forbindelse anbefalt Thomas Berg/Cosmo Clinic. Fra først møte med Thomas på videokonsultasjon til etter operasjon har jeg opplevd han som veldig profesjonell, trygg, hyggelig og dyktig. Han har et utrolig behagelig og tillitsfullt vesen, og man føler seg godt ivaretatt. Jeg ville valgt Thomas og Cosmo Clinic 10 av 10 ganger!

Klinikk i særklasse!

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg tok nedre lokk operasjon med fjerning av fettposer med laser under øyene hos Dr. Hilde Bjærke desember 2020.

Dr. Bjærke er en dyktig kirurg som jeg kan anbefale på det sterkeste. God informasjon i forkant om inngrepet og forventet resultat.

Jeg er superfornøyd med resultatet. Anbefaler henne til alle jeg kjenner som vurderer et kosmetisk inngrep eller behandling.

Anbefales!

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Tomm er en empatisk, faglig forsvarlig og professionell kirurg. Han utførte på meg brystløft, mageplastikk, fettsuging og sammensying av magemuskler. Svært fornøyd med resultat og oppfølging.

Super fornøyd!!

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Tomas Berg er en profesjonell og dyktig lege. Jeg har vært hos han tre ganger og operert begge BBL og brystforstørrelse. Jeg er utrolig fornøyd med resultatet og jeg anbefaler han på det sterkeste.

Superfornøyd etter full facelift m.m.

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Å bestemme seg for å «pynte» litt på seg selv har vært en lang prosess for meg. Jeg besøkte flere kirurger, men det var først da jeg hadde konsultasjon hos Hilde Bjærke at jeg følte jeg var i trygge nok hender til å gjennomføre planen. Hun har lang erfaring og stor faglig tyngde. Jeg satte pris på at hun var er ærlig og realistisk på hva man kunne oppnå, og var tydelig på både hva jeg burde og ikke burde gjøre. I desember hadde jeg ansikts- og halsløft, øvre og nedre øyelokk med laserbehandling under øynene.

Jeg gikk gjennom alle verdens kvaler før selve operasjonen, men de som jobber på Cosmo klinikken er så flinke, hyggelige og profesjonelle at all angst forsvant med en gang jeg kom innenfor døren på den store dagen. Det hele var egentlig veldig avslappende, og jeg opplevde overhode ingen smerter eller plager etter inngrepene.

Jeg tror det er vanlig å ha mange bekymringer og tanker i dagene etter operasjonene (man ser jo ut som om man har gått noen runder i bokseringen), og det var betryggende å vite at det bare var å ringe til Hilde hvis det var noen spørsmål.

To uker etter operasjonen var jeg ute blant folk igjen, og med litt dekkrem på plass var det ingen som kunne se at jeg var nyoperert. Etter hvert som ukene har gått har jeg bare blitt finere og finere. Det var utrolig morsomt å se før og etter bilder da jeg var på kontroll etter tre måneder. Det er blitt en enorm forskjell. Kalkunhals, tunge øyelokk, poser under øynene, rynker og overflødig hud er forsvunnet. Jeg er 54 men er blitt 15 år yngre – og alt ser veldig naturlig ut.

Jeg vil anbefaler Hilde Bjærke og Cosmo klinikken til alle som vurderer å legge seg under kniven. Da er du i de beste hender.