Øya Legesenter

Prinsens gt 1 A, Statens Hus 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Øya Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Nina Reimers Skrevet

En lege som er realistisk, jeg har diabetes og føler samtalene vi har en i samråd med det jeg kan oppnå. Og flink ellers til å få råd og tips.

Fin fyr!

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Fin fyr. Rolig. Lyttende. Gir gode råd og vurderinger.
Fin lege for meg som ikke liker å gå så ofte til lege!

Definisjonen på dyktig fastlege

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Seriøs, sympatisk, profesjonell og dyktig. Svært kunnskapsrik, men samtidig åpen om at han ikke er utlært. Følger også opp på telefon og sms i etterkant og forhører seg med andre leger ved behov. Gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid og forklarer godt. Forståelsesfull og tar gjerne mine "småplager" mer seriøst enn meg selv. Svært god lytter som "hører" mer enn det jeg selv har tenkt og sier med ord.

Det eneste negative er at det litt for ofte er vikarer. Det er ikke alltid det spiller noen rolle om man går til fastlegen eller vikaren, og hvis man er villig til å vente eller av en spesiell grunn ønsker time hos Bjarne har ikke det vært et problem.

Godt forhold til legen

Lege: Nina Reimers Skrevet

Helt fantastisk på å lytte, finne ut hva som er galt og effektiv. Virker som hun bryr seg om meg og er ikke redd for å spørre om det er noe jeg har spørsmål om. Veldig dyktig lege.

Meget misfornøyd

Lege: Nina Reimers Skrevet

Jeg er meget misfornøyd med at jeg aldri får den hjelpen jeg ønsker. Det er også vanskelig å få sykemeldinger når man trenger det..!