Øya Legesenter

Prinsens gt 1 A, Statens Hus 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Øya Legesenter

Den beste fastlege jeg har hadd

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Han en legger mye seg selv i jobben han gjør som lege. Jeg føler tillitt til hans kunnskaper. De er beste med han at han føler ikke at han utlært og vet alt, men åpen for nytt. Han har forståelse og medføllelse til pasienter sine. Jeg føler at han hører på meg og mine behov og jeg setter stor pris til å vare hans pasient.

Flott og grepa dame!

Lege: Nina Reimers Skrevet

Nina _Rejmers er svært dyktig. Jeg har opplevd en glipp, som var litt alvorlig for meg og det var at mine papirer ble sendt til min arbeidsplass gjennom en feil. Samtidig var dette ikke noe som hun på noen måte frakrev seg ansvar for selv om det åpenbart også kan tilskrives svært uheldige sammenblandinger og utydeligheter fra min arbeidsplass, Trondheim kommune. Jeg har fått svært verdigull hjelp fra hele dette senteret.

En lege som kan mennesker og ikke bare medisin.

Lege: Nina Reimers Skrevet

Nina Reimers er en dyktig lege, som kan og kommunisere og kjenner mennesker så vel som medisin. Hun har vært lege til barna mine, og jeg har stor tillit til henne. Hun forklarer hvordan hun tenker og hvilke behandlingsalternativer som eksisterer slik at du ikke bare er underlagt den behandling som eksisterer. Med barna er hun svært dyktig og har ingen problemer med å få deres tillit. I vanskelige saker setter hun av ekstra tid slik at man skal få tid til å luftet hele problemstillingen, og man får aldri følelsen av hun har det travelt med å komme seg videre til neste pasient.

Jeg skulle gjerne kommet med innspill på hva som kunne være bedre, men det måtte være at det ikke finnes flere av henne.

Dyktig og forståelsesfull - anbefales på det varmeste

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Kjempeflink lege som har masse kunnskap og en god måte å møte pasienten på. Varm, forståelsesfull og blid. Han gjør det han kan for å hjelpe, og det synes på han at han ønsker pasientens beste. Forklarer også medisinske ting godt, som er viktig for meg.

Skulle gjerne beholdt han som fastlege, men flyttet til ny by pga studier. Bodd et år i Bergen med Austad som lege, men var vel på tide å bytte til en nærmere..

Det hadde ikke vært noe spørsmål en gang hvem legen skulle vært hvis jeg flyttet tilbake til Trondheim. Superfornøyd. I skranken er de veldig hyggelig og behjelpelig. Denne legen er verdt det selv om legesenteret ligger litt i "utkanten" av sentrum.

Anbefales!

Nina er fantastisk!

Lege: Nina Reimers Skrevet

Nina er den beste fastlegen jeg kunne fått. Da jeg ble dårlig tok hun raskt de testene som måtte tas og henviste meg til en spesialist, dette bidro til at jeg fikk min diagnose i rekordfart. Nina tok meg seriøst med en gang, og jeg følte meg virkelig hørt. Jeg føler hun har en bred kunnskap om mageproblemer og min kroniske sykdom. De gangene jeg ikke føler at legene på St. Olavs gir meg en tilstrekkelig forklaring, kan jeg derfor alltid dra til henne for å få svar på mine spørsmål. Hun kommuniserer også godt med sykehuset, det blir derfor sjeldent uenighet blant legene mine om min videre behandling.

Hun har bidratt til at hverdagen min blir enklere å takle, både med tanke på skole og jobb. Hun er en svært hyggelig dame, som alltid tar seg god tid til meg og jeg føler virkelig at hun lytter.

Sjøsiden legesenter er rent og fint, med en hyggelig betjening.

Jeg kan trygt anbefale henne videre til andre.