Øya Legesenter

Prinsens gt 1 A, Statens Hus 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Øya Legesenter

Ikke helt optimal

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Bjarne Austad er en dyktig, Men småstressa type som gir deg max. 15 min for prisen av en time. Han har gitt meg ett meget dårlig råd (som indirekte fikk enorme konsekvenser for meg), og har også antydet at jeg er hypokonder, da han ikke klarte å definere mine plager. I senere tid har jeg på egenhånd klart å identifisere en autoimmun lidelse som riktignok er vanskelig å påvise, Men jeg setter veldig liten pris på å bli avfeid som sytepave, når jeg kommer for å be om hjelp. I tillegg er det gjerne ferske vikarleger med varierende kavalitet innom og tar timer for han når han selv skal videreutdanne seg o.l. Damene i resepsjonen gir meg følelsen av å være sladrekjerringer, riktignok uten at jeg har noe annet å vise til enn følelsen. Ellers skal jeg si at han forholder seg til fakta, og ikke synsing, er ryddig og metodisk, og det er greit å få time og lite ventetid. ) Alt i alt, en grei lege.

Blid og hyggelig

Lege: Nina Reimers Skrevet

Hun er veldig blid og hyggelig.. Men kan ingenting innen psykitri. Sier hun tror på deg, men beviser gang på gang det motsatte. Flink til å undersøke hvis det er noe fysisk. Men finner hun ingenting. Så er det ikke noe hun kan gjøre. Likens med blodprøver. Viser de ingenting så er hun ferdig med saken. Jeg føler jeg må finne ut av selv hvor jeg kan få hjelp. Men jeg er ingen lege. Jeg stoler på henne og tror hun vil meg det beste,men føler hun kan får lite.De i resepsjonen er veldig blide og snille. Hun har kunnet vært flinkere ti lå forklare om sykdommer slik at en føler det er sant. Og hvis hun ikke finner noe kunne hun heller snakke å prøve å finne best mulig løsning.

Mangel på kunnskap på noen områder

Lege: Nina Reimers Skrevet

Kjenner meg igjen i noen av de mer negative vurderingene av denne legen. Hun er en hyggelig dame som er tilgjengelig, men hun har ikke kunnet hjelpe meg med mine problemer. Det er mangel på kunnskap spesielt når det kommer til mageproblemer. Hvis ikke blodprøvene gir noe svar, så er det ingenting hun kan gjøre. Ikke virket det som at hun hadde lyst til å sende meg videre til spesialist heller. Rett og slett fordi hun ikke visste hvilken spesialist hun kunne sende meg til. Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor, og hun bidro til at jeg begynte å tro at det var psyken min det var noe gale med. Har nå fått hjelp fra en privat klinikk hvor det viste seg at det absolutt ikke var psyken min det stod på.
Ellers er det et veldig fint legekontor og hyggelige ansatte. Hun er sikkert en god lege på andre ting enn det jeg slet med.

Anbefales

Lege: Nina Reimers Skrevet

Helt fantastisk. God tid. Hyggelig. Gir gode råd. Profesjonell. Lytter. Utrolig dyktig. I tillegg er legekontoret utrolig alright.

God

Lege: Nina Reimers Skrevet

Hun er dyktig, åpen og svært god til å kommunisere. Hun virker oppriktig interessert og husker meg fra gang til gang selv om det kan være flere år imellom.