Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

LIte hjelpsom

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Lite interessert, alltid forsinket. Den ene gangen var hun 45 minutter forsinket, uten en beklagelse om forsinkelsen. Jeg satt inne i 7 minutter for å stille henne to spørsmål. 200 kroner måtte betales uten at det kom noen henvisning videre, og jeg fikk beskjed om selv å måtte søke opp hvor problemet kunne behandles.

Dyktig og behagelig

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

For en fabelaktig lege! Hun tar alle mine bekymringer på alvor, henviser raskt til spesialister hvis det behøves. Hun tar alltid den tiden hun trenger på pasienter, fremstår som kunnskapsrik og forståelsesfull, anbefaler henne på det sterkeste.

Uoppdatert og uempatisk

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Måtte dessverre bytte fastlege etter mange førsøk til å få hjelp av Line. Ikke veldig flink fagligt og hun har allerede bestemt seg for at hun vet alt om alt.
Mener at de spesialister jeg har gått til har feildiagnostisert meg. Selv om dem er spesialister på emnet og hun kun er kan allmennmedisin. Tar ikke meg eller mine plager seriøst uten svarer kun med at "alle har litt hvondt". Utrolig useriøst bemøtende. Utroligt lite oppdatert innom sitt fag. Rekommenderes ikke hvis du ønsker empati og hjelp til og hantere din sykdom.

Det eneste positive er at hun lytter og at man kan få time dagen etter man ringer!

Trygg og grundig

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Det sitter langt inne å bytte bort Line. Men et år etter flytting ser jeg at det blir for tungvint, selv om jeg lenge har trosset reiseveien. Line er alltid imøtekommende, trygg i sin rolle, innrømmer de gangene hun er usikker og oppsøker da informasjon. Hun har fulgt meg gjennom flere store og mindre forløp,svangerskap og har vært en svært god lege for barnet mitt. Hun spør alltid vennlig hva hun kan hjelpe meg med, og alltid om det er noe mer hun kan bistå med før jeg går. Hun tar seg tid, og jeg har alltid følt meg hørt. Opplever at hun alltid strekker seg litt lenger! Kommer til å savne Line veldig.

Bedre fastlege skal man lete lenge etter.

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

Vennlig, dyktig og samvittighetsfull. God til å lytte og analysere pasientene og sender til spesialister for å utelukke eventuelle andre diagnoser. Føler meg trygg med henne som fastlege. Beste måten å kommunisere og få rask time på er via SMS eller HelseRespons-appen som sikrer time til dagen etter, eller samme dag dersom forespørselen blir sendt ved 8-tiden. Etter 30 år på Haugerud helsesenter har servicen blitt bedret betraktelig! Har hatt denne legen siden hun kom til senteret for over 15 år siden. Anbefales!