Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Strålende fastlege

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

Faglig dyktig, lyttende og empatisk lege som er veldig lett å forholde seg til som pasient. Man føler seg både sett og fulgt opp på en trygg måte. Anbefales på det varmeste!

Den Beste og Snille legen:)

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

Kjempe Fornøyd Med Denne legen.Vil ha henne som fastlege resten av livet.Lytter godt etter det pasienten har å si og Forstår situasjonen.Veldig Flink med å hjelpe og råde pasienter:)

Ble forbigått og glemt som passient

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Hun er svært usikker, vet lite om meg som pasient. Hadde ikke journalen tilstede og uforberedt til avtalt time. Glemte å skrive ned viktig ting på journalen. Hun husket ikke mine utredninger på Sykehuset. Siste timen hadde hun sin private Iphone åpen på Facebook og mottok flere meldinger og oppringninger. Føler at jeg ikke nådde frem med mine plager. Ble forbigått av andre passienter på venterommet, satt ofte 1.5 til 2 timer og ventet. Sekretærene og laboratorie-ansvarlig kan til tider være uforskammet mot passientene.

En veldig hyggelig og omtenksom lege som er interessert i deg og dine problemer.

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Hun følger deg tett opp og sørger for at man kommer til ytterligere undersøkelser om det skulle være nødvendig. Følger tett opp resultater foretatt andre steder i helsesystemet. Er slik man ønsker en fastlege skal være

Uempatisk og lite forståelse

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Har Diabetes 2. Er trøtt hver morgen og tisser 7 - 11 ganger i timen. Har sagt til legen at jeg ikke klarer å utføre jobben som sikkerhetsvakt. Trenger hjelp til å søke uføretrygd. Legen nekter å hjelpe meg med søknaden til tross for at jeg har sykdom.