Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Sympatisk, interessert og dyktig

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Har hatt henne som fastlege i tre måneder, og er foreløpig svært fornøyd. Jeg går ofte til legen fordi jeg sliter mye med både fysisk og psykisk sykdom, og er avhengig av en god og oppmerksom lege. Hun har absolutt innfridd mine forventninger. For det første er hun meget sympatisk, og hun fremstår som veldig interessert i det jeg har å si. Det virker som om hun ønsker å bli godt kjent med meg, noe jeg opplever som positivt. Hun tar meg alvorlig og gir meg den hjelpen jeg har behov for. Hun er også flink til å henvise til spesialister ved behov. Dessuten har jeg ennå ikke opplevd å måtte vente lenge på venteværelset når jeg har time.

Det må også nevnes at resepsjonen på legekontoret er godt skjermet, man kan bestille time via sms (noe som er kjempebra), og legens kontor er rent og delikat.

Veldig bra lege

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

En dyktig og kunnskapsrik lege! Hun er alltid i møtekommende og jeg føler at jeg blir tatt på alvor når jeg er der.

Varm, omsorgsfull og lyttende

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Jeg har hatt store medisinske utfordringer det siste året, og har virkelig fått kjenne på kroppen hva det vil si å være syk og trenge hjelp. Da har Cathrine vært gull verdt for meg, og jeg er utrolig takknemlig for at hun er legen min - hun bryr seg, lytter til det jeg har å si, hjelper meg videre med ulike henvisninger og følger opp min situasjon. Jeg kunne aldri hatt en bedre fastlege, og kommer aldri til å bytte. Har aldri opplevd at det er vanskelig å få time, og selv om man noen ganger må vente fordi det er forsinkelser er ikke dette noe legen nødvendigvis kan noe for. Jeg kan virkelig anbefale henne til andre!

Veldig flink legen!

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Det spiller ingen role hvor lenge jeg må vente på timen min i kø.
Det viktigste er at hun har alltid nok tid for meg!
Hun er svært oppmerksomt og har respekt for pasienten.

ikke helt fornøyd.

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Føler meg ikke forstått og hun har alltid forsinkelser/ dårlig tid. Kan til tider føle meg til bry, på en måte.