Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Litt usikker

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Har et inntrykk av at hun er litt usikker. Føler ikke at jeg når helt frem, selvom jeg tror hun prøver.
Hun har et godt potensiale, men jeg vurderer å bytte fastlege.

Hyggelig, men med for dårlige kunnskaper

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Veldig hyggelig, men jeg har en kronisk sykdom som er nokså vanlig og som hun hadde null kunnskaper om. Hun kunne nesten aldri svare på spørsmål som jeg kom med. En gang måtte jeg selv gå til apoteket for å spørre der om hvilken medisin de anbefalte og så tilbake til legen slik at hun kunne skrive ut resept...
Dårlig oppfølging. Pga min kroniske sykdom måtte jeg ha papirer fra lege til sykehus og Nav. Dette hadde hun elendige kunnskaper om og papirer ble fylt ut feil og feilsendt. Etter 1 år med bare rot så jeg ingen annen utvei enn å bytte fastlege.

Beste legen på Haugerud

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Super flink, lytter og er intressert i å hjelpe deg så godt hun kan!
Klarer alltid å få akutt-timer hos henne uten at du får følelsen av at hun ikke har tid til deg!!

En veldig flink, hjelpsom og god lege

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Er veldig fornøyd med henne. Hun er veldig hjelpsom, tålmodig og flink til å lytte meg som pasient.

Vennlig og hjelpsom,men virker stresset.

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Legen oppleves som flink og ansvarlig,men stresset.Blir selv påvirket av legens stressnivå.Hun ville nok ha gjort en bedre jobb med færre pasienter.
Legesekretærene gir ikke god service,er sure og uhøflige. Har vurdert å bytte fastlege på grunn av deres dårlige service.