Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

Den desidert verste legen jeg har hatt

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Har aldri møtt en mer inkonsekvent og avvisende lege. Hun virker ekstremt forutintatt og jeg føler ikke at jeg blir tatt på alvor. Jeg vet ikke om dette faktisk skyldes manglende innsikt/fagforståelse, om hun er overarbeidet (skal uansett aldri gå ut over pasienten) eller om hun rett og slett bare mangler empati. Etter å ha hatt en rekke dårlige erfaringer med henne, så heller jeg mot det siste. Pasientbehandlingen er horribel. Er du veldig heldig så får du 10 minutter med henne. Ønsker du å ta opp flere ting, blir du nødt å bestille ny time, uansett om det bare er gått et par minutter. Dette har jeg opplevd flere ganger, så her er hun i alle fall konsekvent. Hvis du får flyttet en time så tar hun betalt for både den gamle og nye timen. Hun tjener også godt på SMS-systemet sitt (6,- per melding... i forbindelse med en konsultasjon kan det gjerne bli 40-50,- fordi hun sender ut koder, bekreftelser og alt mulig tull). Hun driver bra forretning, men en forferdelig legepraksis.

Fornøyd med fastlegen sin!

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Rolf Langeland er en helt super fastlege! Han er alltid smilende og glad, noe som er viktig for meg når jeg først drar til legen. Jeg har hatt han i flere år, og kommer ikke til å bytte. Jeg har anbefalt han videre til flere som også har tatt han i bruk og er fornøyd. Nå har min søster meldt seg inn på mail slik at hun får e-post når han blir ledig, siden han er full nå. Bare skryt å gi til denne dyktige legen, som tar seg tid til å lytte på problemene.

Bergens beste lege!

Lege: Toril Lømsland Skrevet

En fantastisk lege - som møter deg ikke bare som lege men som medmenneske! Husker utrolig godt, på tross av alle de pasientene hun møter hver dag. Ta med en bok, det tar noen ganger litt tid på venteværelse. Men, da får du lest litt i boken du aldri får tid til ellers!

Faglig oppdatert og ivaretkaende

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Torill Lømsland er faglig godt oppdatert og ivaretakende. Jeg må ofte vente litt når jeg er der, men siden jeg vet at det er fordi hun tar seg godt av noen andre, gjør jeg gjerne det. .

Den beste

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Fantastisk fastlege, tross lang ventetid på venteværelset så er det virkelig verdt det:)
Omsorsfull,viser empati,flink faglig og bruker god tid til å lytte. Verdens beste fastlege!!!!