Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Redusert evne til empati. Har høy terskel for å inkludere spesialist.

Lege: Mona Størseth Skrevet

Legen kommer raskt til konklusjon uten å vektlegge kommunikasjon med pasienten.

Missfornøyd

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg har ingen positiv erfaring fra denne legen dessverre. Hun lytter ikke til det du sier og er veldig rask. Jeg hadde store plager over lengere tid, men hun tok det ikke alvorlig. Dette resulterte i enda lengre ventetid enn nødvendig før jeg fikk den hjelpen jeg trengte på sykehuset, til tross for ganske klart sykdomsbilde. Jeg tror hun kan fungere fint til mindre besøk, og førsteinntrykket mitt av henne var egentlig godt. Jeg byttet lege dessverre.

John Slettum er for meg en lege med hjerte

Lege: John Slettum Skrevet

Tror jeg har hatt John Slettum som min fastlege siden 2001 . Han har vært så bra for meg , at jeg bestemte meg for å beholde ham som fastlege da jeg flytta til Fosen i 2006. Han har vært så god å hatt når det har vært som verst . Det at han forklarer meg i detalj hvordan kroppen min har det i situasjonen . og hva han mener er bra for meg .Tar seg goood tid når jeg har time .Han gjør meg glad .

Flott lege

Lege: Torunn Telneset Skrevet

Torunn er en flott lege! Har slitt ganske mye gjennom mine 19 år, og har møtt på mange leger som ikke eier empati, så er glad jeg har Torunn å komme tilbake til som fastlege. Hun er forståelsesfull, og man kan snakke med henne om alt uten at det er ukomfortabelt, og hun er utrolig flink til jobben sin. Hun har vært legen min siden jeg ble født, og den eneste feilen som har skjedd har vært noe som ble utelatt ved bestilling av en resept, men det er ingenting i forhold til hvor bra det er å ha en så flott lege.

ser hele mennesket

Lege: John Slettum Skrevet

Min erfaring er at han er en svært hyggelig og imøtekommende lege, som er opptatt av hele mennesket og forsøker å finne ut hva som er viktig i livet til pasienten. Inngår dialog med pasienten for å komme frem til fruktbare løsninger. Svært fornøyd.