Rødtvedt Tannhelsesenter AS

Rødtvedt Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Rødtvedt Tannhelsesenter AS

Min favoritttannlege!

Tannlege: Silje Bach Skrevet

Dette er et trygt og varmt tannlegesenter! Silje har vært så god og dyktig mot meg. Jeg kom hit første gang med tannlegeskrekk, nå er den nesten borte. Her har jeg blitt fulgt opp utrolig godt når det har vært noe! Det er nesten så man gleder seg til å besøke tannlegen😊

Meget profesjonell tannlege

Tannlege: Silje Bach Skrevet

Føler meg trygg, velinformert om min behandling, oversiktlige kostnader hele veien, god tilgjengelighet og fleksibilitet.
Når jeg fikk akutte problemer var det ikke noe problem å bli i varetatt. Jeg er meget fornøyd og anbefaler gjerne det til andre.

Flink og behagelig tannlege

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Vært hos henne ved en stor tannbehandling over mange ganger. Super- fornøyd. God info underveis - behagelig og veldig hyggelig.

Veldig bra

Tannlege: Silje Bach Skrevet

Tillitsvekkende - god info om alt som gjøres underveis i behandling. Rolig, forsiktig og flink til å gi gode råd.

Fantastisk flink tannlege!

Tannlege: Silje Bach Skrevet

Jeg har gått hos Silje i noen år, og hun har vært en utrolig dyktig, snill og hjelpsom tannlege. Hun fikset en tann som jeg har slitt med i mange år og gjør hvert besøk til en hyggelig tur hvor jeg ikke føler stress eller ubehag (som jeg til tider har gjort hos andre tannleger). Hun er så flink at jeg har anbefalt henne til hele familien, og det er veldig trist å måtte bytte tannlege når jeg nå skal flytte ut av Oslo.