Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Min mirakelmann

Lege: Kjell Heuser Skrevet

En ekspert innen nevrologi. Enkel å prate med og viser full forståelse. Gjør livet mitt ufattelig mye bedre og hjalp meg når ingen andre klarte det.

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Tone Rosander Hafsteen Skrevet

Blid, vennlig, effektiv og kunnskapsrik! Følte meg svært godt tatt i mot og fikk svar på alle spørsmål jeg hadde. Fremstod oppdatert og forklarte godt underveis. Anbefales skikkelig!

Trygg, kunskapsrik og empatisk

Lege: Tone Rosander Hafsteen Skrevet

Som alle kvinner så må vi til gynekologen. Det er jo ikke favoritten, hvertfall ikke min. Gruer meg alltid og jeg har en tendens til å føle meg veldig «liten». Men Tone er altså et så fantastisk fint menneske! Helt fra første møte fikk hun meg til å slappe helt av. Hun er svært empatisk og veldig hyggelig. Samtidig som hun er svært kunnskapsrik. Celleprøven gikk som en drøm, og jeg kjente absolutt ingenting. Kommer absolutt til å fortsette hos Tone og vil anbefale henne på det sterkeste![Navn fjernet av moderator]

Empatisk, kunnskapsrik ,formidlet kunnskap på en lett forståelig.

Lege: Irene Lao Skrevet

Et godt møte med norsk helsevesen.
Jeg følte meg ivaretatt fra første stund, hun formidlet kunnskap , trygghet og tilstedeværelse på en profesjonell måte. Var og informativ og lett å forstå Jeg fikk hjelp for problemet mitt, og hun gjorde det ytterste for å gi ekstra service når det gjaldt medikamentet jeg skulle bruke. Ga seg ikke før jeg fikk refusjon fra Helfo ( blå resept )
Du er en ener Irene, alle er vi heldige som får benytte oss av din kompetanse. I tillegg var du både blid høflig og ydmyk, mange leger burde lære av deg. Slike leger blir iallfall vi pasienter glade i :)
You made my day!

Verken/eller

Lege: Kristina Sole Skrevet

Hun er en proff, grundig og faglig dyktig lege. Men kan samtidig virke litt distansert. Jeg følte meg i trygge hender på rutine-undersøkelse, men hvis man behøver omsorg og forståelse og har spesifikke utfordringer ville jeg gått til en annen.