Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Trygg

Lege: Kristina Sole Skrevet

Var hos Kristina i dag og like fornøyd som for litt over et år siden, da jeg var hos henne for første gang. Har litt anstrengt forhold til gynekologer da min bestemor og min mor er døde av eggstokk kreft. Kristina er trygg og veldig hyggelig og jeg glemmer alt av angst for selve undersøkelsen. Kan virkelig anbefale henne til andre. Anne

Vennlig og trygg

Lege: Kristina Sole Skrevet

Jeg var på Aleris og hos dr. Sole i forbindelse med sak i min helseforsikring. Jeg har gynekologangst, men opplevde dr. Sole som vennlig og tillitsvekkende. Hun virket svært kompetent og erfaren i forhold til vurderinger og forventninger, og det viste seg at hun hadde rett. Jeg følte meg avslappet og trygg hos henne og vil benytte henne ved neste anledning.

Utrolig hyggelig og proff!

Lege: Bjørn Terje Østby Skrevet

Hadde et mindre inngrep hos Bjørn, utrolig hyggelig. Var ferdig etter et par minutter, dette har han gjort før!

Hyggelig og ga en god forklaring

Lege: Christine Tvedt Skrevet

Jeg hadde vært hos øyelege tidligere, som ikke tok seg tid til å forklare sykdommen min. Hos Christine derimot fikk jeg forklart grundig alt om sykdommen. Veldig positivt møte!

God relasjonsevne/kommunikasjon

Lege: Sevat Løkensgard Molven Skrevet

En faglig og dyktig urolog med god evne til å få kontakt med pasienten. I første omgang var det en orientering med oppfordring til å stille spørsmål på legens kontor. Deretter var det en grei prøvetaking sammen med en god oppsummering.