Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Dedikert,dyktig og tilgjengelig

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Før avtalt undersøkelse brukte Ranjeet tid på å spørre om symptomer. Han begrenset ikke interessen til sitt spesialfelt, men var åpen for å finne grunnlaget, og om nødvendig ordne andre viktige undersøkelser. Selv om min fastlege etter beste evne har forsøkt å hjelpe meg, fikk jeg bedre hjelp her på en time enn de 10 foregående ganger hos min fastlege.
Oppriktig interessert, dyktig og kunnskapsrik, og tilgjengelig via telefon i ettertid. Jeg kunne ikke fått bedre behandling!

helt ok

Lege: Kristina Sole Skrevet

Hyggelig lege men Ikke helt fornøyd, anbefales ikke desverre. Følte meg ikke ivaretatt. Legen virket ikke dyktig og veldig usikker. Prisen var altfor høy.
Fikk ikke ordentlig oppfølgning, og hjalp ikke å dra til legen for å si det sånn.

Behersker høy kompetanse og stor tillit

Lege: Espen Kvan Skrevet

Utrolig behagelig lege som så og lyttet til meg som pasient. Viste stor omsorg når han måtte fortelle meg at jeg hadde kreft. Veldig realistisk, og formidlet behandlingsalternativer. Klare råd fra en høykompetent lege. I dag er jeg kreftfri.

Lite oppfølging.

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Veldig vanskelig å få svar eller hjelp etter operasjonen selv når jeg fikk komplikasjoner og tok kontakt flere ganger. Følte meg trygg på operasjons dagen men etterpå så er det skummelt og det er vanskelig når du føler at du er alene. Resultatet var heller ikke bra.
Hun er kjempe hyggelig da, før operasjonen riktignok. Anbefaler ikke.

Mislykket sterilisering og manglende kontakt

Lege: Espen Kvan Skrevet

Jeg fikk sterilisering hos Espen for halvannet år siden og jeg trodde at alt var greit. Jeg ble testet for 2 uker siden og det viste seg at sterilisering var mislykket.

Jeg har gjentatte ganger over de siste to ukene forsøkt å komme i kontakt med legen via hans sekretær/sykepleie, men han ringer ikke tilbake.

Det er forståelig at sterilisering noen ganger ikke er vellykket, men det er bekymringsfullt at han ikke tok kontakt med meg etterpå.