Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Trygg og dyktig hudlege

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Lars Kåre virket trygg og visste hva han drev med. Fjernet to føflekker raskt og smertefritt, og bra oppfølging i etterkant.

Ekspert og hyggelig

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Jeg var fornøyd med både sykepleieren og legen, veldig imøtekommende og hyggelig.
Jeg ønsket ikke å få avslappende og smertestillende medisin selv, men etterhvert ikke kunne tåle smerten og fikk en liten dose avslappende medisin. Legen var så flink og koloskopien blitt ferdig fortere enn jeg trodde 👍🏻👍🏻👍🏻🍀🍀🍀

Ranjeet Singh Dhatt-en fantastisk god lege

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Legen kom selv og hentet meg på venterommet og jrg spurte pent om å få litt beroligende fordi jeg var litt nervøs etter forrige gastroskopi på Ahus. Det var ikke noe problem, Dr.Singh Dhatt satte selv sprøyten på meg (og jeg har vanskelige årer å finne) men han klarte det relativt raskt. Han gjorde alle såkalte ‘sykepleieroppgaver’ selv, til tross for at det også var en meget hyggelig sykepleier tilstede. Undersøkelsen gikk kjapt og greit og han forklarte underveis. Fikk svar med en gang etterpå og han behandlet meg med respekt og verdighet. Absolutt en lege jeg anbefaler. Hvis jeg skal til gastroskopi/koloskopi igjen i mitt liv, er det ingen tvil om hvem jeg skal spørre etter.

Anbefales

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Hun er meget dyktig i jobben sin.
All informasjon og resultat var bedre enn forventet.
Jeg er virkelig fornøyd med Hilde og takker for resultatet jeg fikk.
all ros til deg.

Svært hyggelig og imøtekommende lege

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Hadde gått og gruet meg helt forferdelig til å ta koloskopi, men etter først å bli tatt imot av en utrolig dyktig og søt spl og deretter samtale med legen, ble jeg beroliget og trygget. Fikk smertestillende og beroligende og litt påfyll av sm stillende så gikk alt veldig fint.
Kan anbefales på det varmeste.
Hilsen