Agro Øre-Nese-Halsklinikk

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av Agro Øre-Nese-Halsklinikk

10/10

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Robby forandret livet mitt. Etter å ha blitt avvist andre steder, opererte denne fantastisk dyktige legen bihulen min. Nesten 4 år med daglig hodepine var historie! Hatten av for denne mannen!!

Fantastisk resultat etter neseoperasjon – Takk til Dr. Robby Roarsen!

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Jeg ble henvist til Dr. Robby Roarsen for en neseoperasjon med mål om å forbedre pusteevnen samt gjennomføre noen estetiske justeringer. Roarsen viste høy profesjonalitet, tok seg god tid, og var svært engasjert gjennom hele prosessen. Etter operasjonen er nesen både estetisk pen og fullt funksjonell. Roarsen har overgått alle mine forventninger, og jeg anser ham som en av Norges beste kirurger. Jeg er svært takknemlig for hjelpen jeg har fått og den fantastiske jobben han gjør!

Uventede og skuffende resultater etter neseoperasjon hos Robby Roarsen

Lege: Robby Roarsen Skrevet

I mars 2023 gjennomgikk jeg en neseoperasjon hos Robby Roarsen, med mål om å forbedre pusten og gjøre mindre estetiske justeringer på nesetippen. Etter operasjonen følte jeg dessverre at resultatet skilte seg betydelig fra det vi hadde diskutert, både estetisk og funksjonelt.

Bakgrunn for operasjonen:
Opprinnelig ønsket jeg kun å korrigere neseskilleveggen for å forbedre pusten. Under konsultasjonen ble det foreslått en tilleggskorrigering med spreader graft for å sikre et bedre resultat, noe som også involverte estetiske endringer. Selv om jeg var åpen for disse anbefalingene, uttrykte jeg tydelig at jeg ønsket å bevare utseendet på neseryggen.

Estetiske og funksjonelle utfordringer:
Før operasjonen var jeg svært fornøyd med neseryggen min og ønsket å bevare den uendret. Etter operasjonen merket jeg imidlertid en betydelig endring i neseryggen, som jeg opplevde som mer buet eller "haukelignende," noe som ikke samsvarte med det jeg hadde ønsket. Nesetippen ble også senket mer enn jeg hadde trodd var nødvendig, noe som ga et utseende jeg ikke var komfortabel med. Disse endringene avvek fra det jeg trodde vi hadde blitt enige om, og opplevelsen av at resultatet ikke reflekterer mine ønsker har vært skuffende.

Profesjonell holdning:
Robby Roarsen forklarte at det aldri kan gis garantier for kirurgiske resultater, men jeg har følt at mine bekymringer etter operasjonen ikke har blitt tatt tilstrekkelig på alvor. Oppfølgingen har vært utfordrende, og situasjonen har påført meg både psykiske og økonomiske belastninger.

Konklusjon:
Basert på min personlige erfaring har resultatet ikke levd opp til mine forventninger, og jeg kan dessverre ikke anbefale Robby Roarsen eller hans klinikk. Jeg vil anbefale andre potensielle pasienter å innhente flere meninger før de bestemmer seg for en operasjon her.

Svært trygghetsskapende og kompetent kirurg.

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Hadde i går operasjon for neseskillevegg, og var svært nervøs i forkant. Robby og hans team imøtekom meg med en ro og profesjonalitet, og tok seg god tid til å forklare før vi startet operasjonen. Under inngrepet holdt både Robby og Ann-Helen verbal kommunikasjon, og forklarte hva de holdt på med underveis - samtidig som vi snakket om trivielle ting for å roe meg ned.
Jeg fikk også tilgang til nummer og kontaktinfo i tilfelle jeg skulle ha spørsmål i etterkant.

Oppsummert er det ingen grunn til å grue seg over operasjon ledet av Robby. Til den grad et slikt inngrep kan kalles en fin opplevelse må dette være så nærme du kommer.

TOPP TI!!

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Det kan ikke bli bedre!!
Max fantastisk fra første mail til tlf.
Kjenner meg virkelig ivaretatt.
Under hele operasjonen i lokalbedøvelse med sedasjon kunne jeg høre hvordan teamet på tre med Dr.Roarsen i front veiledet 110%.
Sang, plystring og gode toner fra disse tre gjorde bare prikken over I'en.
Anbefaler disse på Argo på det strekeste!!