Profilbilde av plastikkirurg Thomas Moe Berg

Thomas Moe Berg

Profilbilde av plastikkirurg Thomas Moe Berg
Plastikkirurg

Om

Thomas Berg er en anerkjent plastikkirurg, med doktorgrad og bred erfaring fra både Rikshospitalet og Uppsala. Hans omfattende kompetanse innen brystkirurgi, fettsuging og fett-transplantasjoner, samt bukplastikker, gjør ham til ledende ekspert på kroppsformende inngrep.

Thomas Berg er kjent for sitt smittende humør og sin evne til å få pasienter til å føle seg trygge og ivaretatt. Hans unike kombinasjon av solid faglig kunnskap og en positiv, empatisk personlighet har gjort ham til en høyt verdsatte plastikkirurg blant pasienter.

Når du velger Thomas Berg som din plastikkirurg, kan du være trygg på at du er i trygge og kompetente hender.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2003)

Thomas Moe Berg er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Moe Berg

Kunne ikke vært bedre

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Takknemlig og svært fornøyd etter å ha tatt full bukplastikk samt rafting av magemusklene. Dr. Berg fremsto som veldig imøtekommende, forståelsesfull, trygg og dyktig. Han tok seg god tid ved konsultasjonene og jeg fikk flott oppfølging både før og etter operasjon. Jeg har ingen betenkeligheter med å anbefale han på det varmeste!

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

23 år, ingen barn. Operert januar 2021.

Jeg oppsøkte Cosmo Clinic og Thomas Berg som følge av en tidligere brystoperasjon (annen klinikk, løft+proteser), hvor jeg ikke var fornøyd med verken resultat eller deres behandling av hele situasjonen. Endte opp med å unngå eget speilbilde i langt over et år, og tanken på ny operasjon ble bare skumlere - og desto mer nødvendig. Jeg kontaktet Thomas, og har fra første stund følt meg 100% trygg og ivaretatt. Han lyttet til mine ønsker, svarte tålmodig på alle mine spørsmål, og forklarte nøye hvilke inngrep som var nødvendig og hva jeg kunne forvente av resultater. Operasjonen min innebar fjerning av proteser, reduksjon, løft og arrkorreksjon. Jeg har fått en helt ny hverdag, og resultatet er bedre enn jeg noen gang kunne forestilt meg! Jeg opplevde Thomas som veldig forståelsesfull, trygg, hyggelig og selvfølgelig som utrolig dyktig. Er superfornøyd, og er ufattelig takknemlig for hjelpen jeg har fått. SÅ glad for at jeg endte opp nettopp her, og vil virkelig anbefale Thomas og Cosmo Clinic! :-)

Veldig fornøyd!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg fikset puppa mine, etter to graviditeter og litt vrangte-baklommer-preg, i april og august 2020. Tok brystløft først ,så innlegg. Jeg fikk en suveren behandling fra ende til annen, Thomas var tilgjengelig hele døgnet om jeg lurte på noe, jeg følte meg trygg og ivaretatt. Ikke nok med dette så ble resultatet helt magisk. Jeg hatet puppa mine, nå elsker jeg de!!
De er perfekt form, størrelse og mykhet. Ingen ser at jeg har fylt dem før jeg kler av meg, da bare: WOOOOW!!
Totalt sett 10 av 10. Dritfornøyd!

Full bukplastikk

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jente på 37 år og 3 fødsler bak meg. Sprikende magemuskler, løs hud og fett. Prøvd i flere å å trene vekk uten resultat. Fikk anbefalt Thomas Berg av en venninne. Har ikke angret ett sekund på operasjonen jeg tok i september 2020. Endelig kan jeg ta på meg klær uten å hele tiden måtte dekke til magen. Ble godt ivaretatt hele veien. Thomas Berg fremstår som en profesjonell kirurg som lytter og bryr seg.

Veldig dyktig og trygg

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg i midten av 30-årene, har ammet tre barn. Jeg valgte å operere brystene mine (januar 2020) som har vært en psykisk belastning siden puberteten da jeg hadde avvikende form på brystene. Jeg var klar over at mine bryster ville gjøre det mer krevende å få til et pent resultat, og var derfor innom flere kirurger i Oslo for å være trygg på at resultatet ville bli så bra som mulig. Etter å ha konsultert meg med flere kirurger, var Thomas den legen som ga det beste inntrykket av dem alle. Han var tålmodig, veldig hyggelig, lyttet og tok seg god tid til å forklare meg årsaken til min tilstand, samt at han i tillegg hadde erfaring med å operere tubebryst. Han er virkelig en dyktig og ærlig lege! Jeg satt inn implantater og fikk samtidig utført et brystløft. Jeg ble veldig godt ivaretatt gjennom hele prosessen, og følte meg veldig trygg på selve operasjonsdagen. Servicen hos Cosmo Clinic er virkelig upåklagelig, og selve klinikken er flott, ren og moderne!

Resultatet er bryster med en veldig fin, naturlig form. Jeg er utrolig fornøyd med servicen og kvaliteten på arbeidet til Thomas - jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd! Jeg kommer garantert til å velge Cosmo Clinic igjen dersom jeg ønsker å utføre flere kosmetiske inngrep i fremtiden og kan virkelig anbefale Thomas på det aller sterkeste!