Bestill time

Sara Solstad

Bestill time

Årlig tannsjekk og rens
Pris: 790 kr

Inkluderer nødvendig røntgenopptak, diagnostisering, tannstensrens og polering. Behandlingsplan og kostnadsoversikt for videre nødvendig behandling, gis kunden etter behandling.

I dag 5. okt I morgen 6. okt Man 7. okt Tir 8. okt Ons 9. okt

Autorisasjon (2023)

Sara Solstad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sara Solstad

Veldig hyggelig!

Klinikk: Mint Dental Bjølsen Skrevet

Blid og hyggelig tannlege! Hun er effektiv og flink, veldig behagelig opplevelse! Atmosfæren var avslappet og behandlingen smertefri.

Really den beste!!

Klinikk: Mint Dental Bjølsen Skrevet

I am generally scared of Dentist but she knew how to build up the trust by always asking how I feel or by step by step what she was doing.
So yes, den beste!

Hyggelig!

Klinikk: Mint Dental Bjølsen Skrevet

Veldig hyggelig besøk, hun tok seg tid til å prate med meg og spurte meg underveis i behandlingen om alt gikk bra :)

Varm, hyggelig og veldig dyktig tannlege

Klinikk: Mint Dental Bjølsen Skrevet

Etter å ha vært tannlegepasient ved en annen klinikk i Oslo i mange år hvor jeg etterhvert ikke trivdes med å gå, så er jeg så heldig som fant Sara. Hun er en utrolig hyggelig og varm tannlege samtidig som hun er veldig kunnskapsrik og faglig dyktig. Hun tok seg god tid til å lytte til meg (og hvorfor jeg ønsket ny tannlege) og vi fikk snakket godt sammen før jeg gjorde vanlig tannlegesjekk. Jeg har ikke tannlegeskrekk, men hun var likevel påpasselig med å sjekke at alt var bra hele tiden. Har man tannlegeskrekk er jeg sikker på at Sara er den man bør gå til. En positiv opplevelse, og jeg er svært glad for at jeg har funnet en ny tannlege som jeg er så fornøyd med. Anbefales på det varmeste!

Veldig god tannlege!

Klinikk: Mint Dental Bjølsen Skrevet

Som en som har medium tannlegeskrekk kan jeg ikke annet enn å anbefale Sara på der sterkeste. Rolig og behagelig. Tok seg god tid. At prisen i tillegg er overkommelig er bare et pluss! Anbefales på det sterkeste!