Logo for Cosmo Clinic AS

Cosmo Clinic AS

Logo for Cosmo Clinic AS

Om klinikken

Cosmo Clinic er et ledende senter for plastisk kirurgi og kosmetiske behandlinger, med et sterkt fokus på kvalitet. Vi er stolte av å ha noen av landets mest anerkjente plastikkirurger i vårt team.

Vi tilbyr et bredt spekter av plastikkirurgiske tjenester, fra ansiktskirurgi til brystoperasjoner og rekonstruktiv kirurgi. Hver av våre kirurger har spesialisert seg innen sitt felt, noe som sikrer at pasientene får behandling av høyeste kvalitet.

Klinikken legger stor vekt på å oppnå estetisk tiltalende og naturlige resultater i alle behandlinger. I tillegg sørger vi for at pasientene føler seg trygge og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

På Cosmo Clinic er vi dedikerte til å gi hver pasient en positiv og tilfredsstillende opplevelse, med mål om å fremme både fysisk og psykisk velvære.

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Rett frem og utrolig dyktig

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg bestilte 3 konsultasjoner hos 3 forskjellige firmaer for vurdering av nedre ansiktsløft/halsløft. Hilde var den siste jeg var hos - og det var super enkelt å velge hvor jeg skulle utføre min operasjon. Hun var rett frem, ikke selgende men utrolig profesjonell. Jeg følte meg både trygg og sikker på det jeg skulle gjøre. Resultatet er blitt fantastisk, og før og etter bildene viser drastisk forskjell. Anbefales absolutt !!!

Beste i bransjen uten tvil! Profesjonelle og trygge

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg tok en øvre og nedre lokk operasjon med fjerning av fettposer med laser under øyene hos Dr.Hilde Bjærke desember 2020.

Jeg hadde gjort grunndig research på Hilde i forkant. Jeg er veldig opptatt av detaljer og er en vanskelig perfeksjonist. Fra det øyeblikket jeg var på førstekonsultasjon fikk jeg bare topp service!

Dr. Hilde Bjærke er en faglig flink og dyktig kirurg, veldig flink å kommunisere og avklare realistiske forventninger på behandlingen/inngrepet og jeg ble ivaretatt og fikk den beste service hele veien. God informasjon og veiledning.

Hilde er en ærlig og utrolig flink kirurg, hun gir deg de beste rådene som skal gi deg en naturlig og vakker resultat akkurat for deg. Så de er ikke opptatt av å presse deg til å gjøre mer enn du faktisk trenger men heller motsatt slik at man ender opp med en fantastisk og naturlig resultat

Jeg fikk veldig god informasjon både på konsultasjon, før operasjon og etter. Jeg kunne når som helst nå Hilde på privat mobilen etter operasjonen og fikk svar på mine spørsmål i den tilhelingsfase.

I dag etter 3 mnd kontroll er mine arr nesten usynlige og resultatet ble SÅ naturlig og vakker. Jeg er så glad at jeg valgte henne og hun er verdt hver eneste krone!

Tusen takk Dr. Hilde Bjærke! Jeg er overlykkelig! Føler meg som en helt nytt menneske!

Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrike og dyktige

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg fikk et kinn og hals løft hos Hilde Bjærke og er super fornøyd. Mottakelsen jeg fikk var veldig informativ og skapet en trygghet og ro før inngrepet.Jeg hadde lite smerter etter operasjon og er super fornøyd med resultatet .Jeg undersøkt nøye på forhånd og er super glad for at jeg valgte Hilde på Coso

En kirurg til å stole på!

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Jeg fikk utført en brystforstørrelse av Tomm Bjærke i begynnelsen av Desember 2020, og er storfornøyd med resultatet!

Tomm er en svært dyktig og profesjonell kirurg, og en trivelig mann, ikke minst.
I løpet av konsultasjonstimen ga han meg utfyllende informasjon om alle stegene og risiko av en operasjon, forskjellige metoder, implantater og størrelser. Etter å ha diskutert mine ønsker fikk jeg god hjelp og veiledning til å finne riktig implantat og størrelse basert på mitt ønske og kropp, både ved å prøve forskjellige implantater og 3D-visualisering.

Hans erfaring og forsvarlighet er betryggende, og jeg var aldri i tvil på at det var det riktige valget for meg.
Jeg har følt meg ivaretatt og informert gjennom hele prosessen, både av Tomm, resten av operasjonsteamet og personale på Cosmo Clinic.

Jeg vil absolutt og uten tvil anbefale Tomm Bjærke og Cosmo Clinic videre!

Et sjeldent funn i plastikkens verden

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Tomm Bjærke er absolutt helt unik. Jeg har hatt en del uheldige opplevelser når det gjelder plastikkirurgi og Tomm har til overmål hjulpet meg. En tålmodig, empatisk mann som virkelig lytter, og med gode verdier og etikk fører én til målet. Jeg har aldri følt meg så verdifull og ivaretatt noe sted tidligere.