Logo for Cosmo Clinic AS

Cosmo Clinic AS

Logo for Cosmo Clinic AS

Om klinikken

Cosmo Clinic er et ledende senter for plastisk kirurgi og kosmetiske behandlinger, med et sterkt fokus på kvalitet. Vi er stolte av å ha noen av landets mest anerkjente plastikkirurger i vårt team.

Vi tilbyr et bredt spekter av plastikkirurgiske tjenester, fra ansiktskirurgi til brystoperasjoner og rekonstruktiv kirurgi. Hver av våre kirurger har spesialisert seg innen sitt felt, noe som sikrer at pasientene får behandling av høyeste kvalitet.

Klinikken legger stor vekt på å oppnå estetisk tiltalende og naturlige resultater i alle behandlinger. I tillegg sørger vi for at pasientene føler seg trygge og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

På Cosmo Clinic er vi dedikerte til å gi hver pasient en positiv og tilfredsstillende opplevelse, med mål om å fremme både fysisk og psykisk velvære.

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Perfekt resultat!

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Anbefaler Thomas på det varmeste! Helt fra konsultasjonen så fikk jeg en trygghet og følelse på at jeg valgte riktig kirurg. Jeg fikk utført brystforstørrelse med silikon, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet! Har et resultat som jeg har drømt om og ønsket meg lenge. Hele prosessen gikk så utrolig bra!

Kunne ikke vært bedre

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Takknemlig og svært fornøyd etter å ha tatt full bukplastikk samt rafting av magemusklene. Dr. Berg fremsto som veldig imøtekommende, forståelsesfull, trygg og dyktig. Han tok seg god tid ved konsultasjonene og jeg fikk flott oppfølging både før og etter operasjon. Jeg har ingen betenkeligheter med å anbefale han på det varmeste!

Fantastisk

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Faglig forsvarlig og profesjonell. Kjempe hyggelig personellet, sekretærer, assistenter, sykepleiere, anestesilege, og kirurgene. Tusen takk for flott og omsorgsfull behandling.

Topp karakter!

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Utførte facelift og halsløft nå i februar 2021. Topp service og topp resultat!
Anbefales på det varmeste!

Informativ og imøtekommende

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Etter konsultasjon og operasjon hos Hilde Bjærke, kan jeg ikke få skrytt nok. Jeg har blitt møtt av vennlighet og trygghet hele veien. Jeg har fått utført hals- og kinnløft. Tilbake på jobb etter 1 uke og bare strålende fornøyd 😁🙆‍♀️