Logo for Cosmo Clinic AS

Cosmo Clinic AS

Logo for Cosmo Clinic AS

Om klinikken

Cosmo Clinic er et ledende senter for plastisk kirurgi og kosmetiske behandlinger, med et sterkt fokus på kvalitet. Vi er stolte av å ha noen av landets mest anerkjente plastikkirurger i vårt team.

Vi tilbyr et bredt spekter av plastikkirurgiske tjenester, fra ansiktskirurgi til brystoperasjoner og rekonstruktiv kirurgi. Hver av våre kirurger har spesialisert seg innen sitt felt, noe som sikrer at pasientene får behandling av høyeste kvalitet.

Klinikken legger stor vekt på å oppnå estetisk tiltalende og naturlige resultater i alle behandlinger. I tillegg sørger vi for at pasientene føler seg trygge og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

På Cosmo Clinic er vi dedikerte til å gi hver pasient en positiv og tilfredsstillende opplevelse, med mål om å fremme både fysisk og psykisk velvære.

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Trygg og erfaren

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Utførte øyelokkplastikk hos Hilde Bjærke.
Hadde vurdert denne operasjonen i mange år og oppsøkt flere klinikker for konsultasjon, men var veldig usikker. Bestilte en konsultasjon hos Cosmo klinikk og etter 5 minutter med Hilde Bjærke var jeg 100 % sikker på jeg ville at hun skulle utføre operasjonen. Hun er utrolig erfaren og hun fikk meg til å føle meg ivaretatt og komfortabel fra første stund. Jeg var ikke nervøs, hennes trygghet smittet over på meg. Hun ringte meg dagen etter operasjonen, og svarte alltid på spørsmålene jeg hadde i etterkant. Resultatet ble veldig bra, jeg er så fornøyd.
Klinikken er også veldig fin og delikat, hyggelige folk fra du kommer inn døren.
Hvis man vurderer en operasjon, vil jeg absolutt anbefale Cosmo klinikk og Hilde Bjærke på det varmeste.

Veldig godt ivaretatt.

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Fikk gjort panneløft og øyelokk plastikk. Det ble gjort i to seanser, med et par måneders mellomrom .
Jeg hadde i utgangspunktet bare tenkt øyelokks plastikk . Siden jeg hadde veldig tung panne og liten avstand fra øyebryn til øyehule, ble jeg anbefalt dette . Det er jeg veldig glad for!! Resultatet ble supert . Hilde er veldig ærlig og gjør en grundig vurdering . Alle i de involverte i min operasjon samt de i resepsjonen var veldig hyggelige . Kan absolutt anbefale Cosmo Clinic

Anbefales på det varmeste

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

23 år, ingen barn. Operert januar 2021.

Jeg oppsøkte Cosmo Clinic og Thomas Berg som følge av en tidligere brystoperasjon (annen klinikk, løft+proteser), hvor jeg ikke var fornøyd med verken resultat eller deres behandling av hele situasjonen. Endte opp med å unngå eget speilbilde i langt over et år, og tanken på ny operasjon ble bare skumlere - og desto mer nødvendig. Jeg kontaktet Thomas, og har fra første stund følt meg 100% trygg og ivaretatt. Han lyttet til mine ønsker, svarte tålmodig på alle mine spørsmål, og forklarte nøye hvilke inngrep som var nødvendig og hva jeg kunne forvente av resultater. Operasjonen min innebar fjerning av proteser, reduksjon, løft og arrkorreksjon. Jeg har fått en helt ny hverdag, og resultatet er bedre enn jeg noen gang kunne forestilt meg! Jeg opplevde Thomas som veldig forståelsesfull, trygg, hyggelig og selvfølgelig som utrolig dyktig. Er superfornøyd, og er ufattelig takknemlig for hjelpen jeg har fått. SÅ glad for at jeg endte opp nettopp her, og vil virkelig anbefale Thomas og Cosmo Clinic! :-)

Ærlig, trygg og kunnskapsrik.

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Det er faktisk snart et år siden jeg fikk utført Co2 laser under øynene hos Hilde B. på Cosmo Clinic. Veldig god informasjon i forkant av inngrepet og jeg følte meg så godt ivaretatt på selve operasjonsdagen, av alle faggrupper. sykepleier, anestesilege. Hilde B forklarte hvordan inngrepet skulle utføres. Jeg har aldri vært i narkose før, så det var litt spennende. Følte meg så trygg. God oppfølging i etterkant og jeg er så glad for at jeg fikk utført dette inngrepet hos Hilde B og Cosmo Clinic. Nydelige lokaler og jeg følte det så profesjonelt, eksklusivt og trygt. Jeg får fortsatt mange positive tilbakemeldinger for at jeg ser våken ut og at jeg har et ungt, men naturlig blikk for en dame på snart 50 år. Anbefaler Hilde B og Cosmo Clinic på det varmeste.

Flink og trygg

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg har fått utført et løft av hals og nedre del av ansiktet. Jeg er 65 år og hadde fått meg en pelikanhake som jeg kalte den. Veldig mye løs hud.
Legen fortalte inngående om hva som vil bli gjort under operasjonen. Jeg ble også vist bilder av noen som hadde fått utført inngrepet. Alle spørsmål jeg hadde ble betryggende besvart. Inngrepet ble foretatt en mnd senere. Våknet til en hyggelig sykepleier som tok vare på meg. Snakket også med Legen før jeg dro hjem. Alt gikk veldig fint og smertefritt. Jeg er så 100% fornøyd med resultatet, Ser faktisk veldig mange år ungre ut:-) Dette er noe jeg vikelig kan anbefale.