Logo for Cosmo Clinic AS

Cosmo Clinic AS

Logo for Cosmo Clinic AS

Om klinikken

Cosmo Clinic er et ledende senter for plastisk kirurgi og kosmetiske behandlinger, med et sterkt fokus på kvalitet. Vi er stolte av å ha noen av landets mest anerkjente plastikkirurger i vårt team.

Vi tilbyr et bredt spekter av plastikkirurgiske tjenester, fra ansiktskirurgi til brystoperasjoner og rekonstruktiv kirurgi. Hver av våre kirurger har spesialisert seg innen sitt felt, noe som sikrer at pasientene får behandling av høyeste kvalitet.

Klinikken legger stor vekt på å oppnå estetisk tiltalende og naturlige resultater i alle behandlinger. I tillegg sørger vi for at pasientene føler seg trygge og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

På Cosmo Clinic er vi dedikerte til å gi hver pasient en positiv og tilfredsstillende opplevelse, med mål om å fremme både fysisk og psykisk velvære.

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Trygg og seriøs

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Tomm Bjærke kunne ikke gjort opplevelsen min bedre. Jeg følte meg hørt, sett og forstått hele veien, samtidig som jeg fikk all informasjonen som trengtes. Jeg følte meg utrolig trygg før, under og etter operasjon. Han tar seg god tid og får deg til å føle deg som eneste pasienten hans. Han er tilgjengelig etter operasjon til alle døgnets tider for alle spørsmål. Bjærke er en fantastisk kirurg, og jeg er glad jeg reiste for å dra til han fremfor å gjøre det lettvint. Jeg anbefaler han og Cosmo clinic på det varmeste. Både han og alle de ansatte var fantastiske fra start til slutt.