Volvat Storo

Siste vurderinger av Volvat Storo

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Egil Røsjø Skrevet

Var hos Egil to ganger sammen med min mor som har en lang og kompleks historikk.

Egil brukte god tid på å sette seg i sykdomshistorikken og forklarte godt potensielle årsaker til symptomene hun hadde.

Han var grundig og detaljert når han utredet min mor og ga inntrykk av at han forsøkte å snu alle steiner for å komme til bunns i sykdommen. Etter begge timene ble det sendt en detaljert referat til oss fra legebesøket.

Egil er åpenbart meget kunnskapsrik og dyktig innenfor sitt fagområdet og en lege vi trygt kan anbefale.

Flink kirurg

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Veldig fornøyd med denne kirurgen både før og etter min neseoperasjon. Fikk god oppfølging og informasjon før operasjonen. Resultatet ble bra og smertene var minimale. Vil anbefale han videre 😊

Trygg, profesjonell og medmenneskelig.

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Følte meg trygg og ivaretatt fra første møte. Ble godt orientert om inngrepet jeg skulle ha.
Selv om min opr sikkert var av helt standard type, var hans tilstedeværelse og trygghet viktig for meg.
Full tillit.

Uvennlig, irritert og utydelig

Lege: Kristoffer Karpowicz Skrevet

Kan nesten ikke tro at det er snakk om samme lege når jeg leser tidligere tilbakemeldinger om en vennlig og imøtekommende person som tar seg god tid. Jeg har aldri møtt noen mindre hyggelig og imøtekommende person i helsevesenet. Han virket utålmodig og irritert i utgangspunktet, svarte frekt og uvennlig på spørsmål, gjorde smertefulle undersøkelser uten å vise noe forståelse. I tillegg snakket han fort og utydelig på dårlig norsk, og når jeg stilte spørsmål virket han bare irritert og svarte enda mer bryskt og utydelig. Mulig jeg får den medisinske oppfølgingen jeg trenger, men mer ubehagelig og forvirrende legebesøk har jeg aldri vært borti.

Anbefales

Lege: Georg Krohn-Hansen Skrevet

Viser god forståelse for problemer jeg som pasient opplever. Svært kunnskapsrik og flink til å formidle hva en bør prøve først og hvilke behandlingsalternativer som finnes!