Volvat Storo

Siste vurderinger av Volvat Storo

Betryggende og profesjonell

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Soleklar en av mine beste opplevelser. Jeg ble gitt grundig informasjon. Jeg ble informert om fordeler, ulemper og risikoer ved behandling.
Jeg hadde mange spørsmål og kontaktet Frank på ulike tider av døgnet på ulike dager og alltid med rask tilbakemelding.

Svært beroligende kirurg

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Kroepelien skiller seg ut med sin vennlige og beroligende måte å møte meg som pasient. Han fremstår som kompetent og erfaren, og jeg føler meg i trygge hender under det som for meg er en bekymringsverdig situasjon med behov for kirurgisk inngrep i narkose.

Svært dyktig og tillitsvekkende!

Lege: Kristoffer Karpowicz Skrevet

Vi har vært hos Kristoffer i flere omganger, over flere år med begge våre ørebarn. Kristoffer er dyktig, grundig og real! Har aldri følt at han har prøvd å selge oss ekstra tjenester, eller lurt oss, som man kan være litt nervøse for når man velger privat. Snarere tvert imot med denne legen. Anbefaler på det varmeste et besøk til Kristoffer, hvis man har barn med plager.

Hyggelig lege

Lege: Kristoffer Karpowicz Skrevet

Hyggelig lege med mye kunnskap. Litt vanskelig å forstå alt han sa, siden han pratet litt gebrokkent svensk/norsk, så ble litt forvirrende å forstå hva han egentlig mente til tider. Men han forklarte flere ganger når jeg spurte og var veldig hyggelig. Han fant ut på 2 minutter hva problemet mitt er, noe min fastlege ikke har klart på tross av flere konsultasjoner.

Travle Volvat Storo

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Travelhet

Travel mann i tiden sin

Opplevelser av en stor tilkortkommenhet her i en stadig kamp om tiden til en privat kirurg. Rådyrt! Kirurg som raser raskt igjennom og han er en kirurg som
mister totalen av informasjoner.

Et uoversiktlig roter system i booking på nett i tillegg. Viktige avtaler til kunder må omrokkeres på grunn av legers plutselige endringer.