Volvat Storo

Siste vurderinger av Volvat Storo

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Ble veldig godt fulgt opp med telefonsamtaler og meldinger daglig den første tiden.følte meg trygg og godt ivaretatt

Flink og empatisk

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Etter plager med skygger i sysnfeltet på høyre øye på grunn av øyebryn som hadde sunket ned opererte Frank meg og jeg har nå ingen plager. Han forklarte muligheter og tok meg med i diskusjon om løsning. Følte meg godt ivaretatt og trygg gjennom hele prosessen fra utredning til etterkontroll. Frank har alle egenskaper jeg ønsker en god lege skal ha.

Fantastisk dyktig!

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Usedvanlig dyktig kirurg! Super oppfølging!!! Super kommunikasjon!! Beste gastrokirurgen jeg har hatt!!!

Profesjonelt

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Profesjonel, empatisk og utrolig dyktig. Dr steinbach rekonstruere brystene mine etter en kreft opprasjon. Resultatet er påfallende. Jeg kan ikke få rost han nok.

Begynner og miste troen på klinikken

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Kom for Hemorider, tatt 2 opprasjoner. Pluss tre runder med Butox. Gått med store smerter i 7 mnd nå. Og må si at oppfølging og følelsen av at det smerte helvete dette er og har vært. Tærer på alt som har med livs glede og gjøre. Trodde Volvat som privat aktør, både ville ha god oppfølging. Og ville være tettere på, for og få dette bra så raskt som mulig, men sitter med en følelse av og bli overlatt mye til meg selv.Det er gjentagende beskjeder om at dette tar tid, mens en leser om andre som har fått dette unna på kun 2-3 mnd. Det sies at mann skal være Best i klassen, men jeg begynner og få en følelse av at det ikke helt stemmer nå desverre:(