Volvat Storo

Siste vurderinger av Volvat Storo

Dyktig spesialist

Lege: Gunn Iren Meling Skrevet

Var hos Dr Meling etter noen mindre problemstillinger. Hun tar seg god tid, undersøker grundig og gir meg som pasient god informasjon og trygghet. Kunne ikke vært mer fornøyd som pasient. Viser videre at hun har god faglig innsikt og empati.

Trygg og vennlig

Lege: Jan Mellembakken Skrevet

Hadde en svært god opplevelse hos Mellembakken ifm tidlig ultralyd. Han var grundig, trygg og vennlig. Anbefales!

Dårlig undersøkelse og kommunikasjon av prøveresultater.

Lege: Jan Mellembakken Skrevet

Gjennomførte undersøkelse ifm. videre undersøkelse av celleforandringer dårlig. Bedøvelse virket ikke, selve undersøkelsen tok lang tid og blødde ekstremt mye i etterkant.

Dårlig kommunikasjon ang. testresultater. Testresultater ble sendt i brev uten nærmere forklaring, uheldig når testresultatet er «HØYRISIKO» etterfulgt av en rekke medisinske utrykk. Dette skjedde gjentatte ganger.

Dyktig og tillitsvekkende

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Meget dyktig, profesjonell og serviceinnstilt kirurg! Vellykket resultat og utrolig bra oppfølging i etterkant!

Litt skuffet

Lege: Kristin Gran Olsen Skrevet

Første gang jeg møtte Kristin så tok hun meg seriøst og jeg ble så glad. Følte jeg fikk riktig diagnose i forhold til symptomene. Derimot andre runde, så var jeg så klar til å rope hjelp og endelig få hjelp av den «flinke» damen, men hun vurderte aldri at det jeg lider med kan være fysisk og konkluderte det til at det kun er psykisk. Med ingen nevrologisk test og verken fikk jeg nye medisiner for det jeg ved første time fikk en diagnose for. En lege skal aldri utelukke at det kan være psykisk ja, men det skal kontrolleres først om det er fysisk. Og det gjør du ikke ved å bare si din mening. For all del det kan være psykisk men når du er så bestemt og ikke engang vil vurdere andre alternativer så får ikke pasienten lyst til å komme tilbake. Og i tillegg så må jeg betal for denne timen?. En time hvor jeg egentlig skulle få nye medisiner (det fikk jeg ikke) og en time hvor jeg trodde jeg kunne være åpen om noe og bli tatt godt i mot (som ikke skjedde).