Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Dyktig og vennlig

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

Silja Rekdal er en kompetent og dyktig lege som lytter til pasienten. Hun er litt utilgjengelig, men det er det flere leger som er. Jeg kan anbefale Silja Rekdal.

Dyktig

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Ordentlig god og dyktig fastlege. Jeg føler at hun lytter godt, er grundig i sin sjekk og følger opp. Snill, sympatisk og kunnskapsrik. Synd jeg må gi henne fra meg når jeg flytter....

Faglig sterk og empatisk

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Dr Willersrud evner å se hele deg, både selve sykdomsbildet og årsaken bak. Hun gir gode råd og er fantastisk på oppfølging.

Som lege, gjør Dr Willersrud meg trygg på at jeg er i de beste hender. Takk for fantastisk hjelp.
Hilsen

Fremstår som faglig sterk

Lege: Mette Clausen Skrevet

Mette Clausen har vært vikar i lenger tid på Haugerud. Virker faglig flink, men kanskje litt brysk i kommunikasjonen. Vi har fått god hjelp ved alle henvendelser. Anbefaler hun som lege. Har også fått godt inntrykk av de andre legene på Haugerud. Virker som et fint legesenter hvor de også tar et rikt antall blodprøver, så man slipper å reise til Fyrst

Oppfattet som flink og lyttende

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Fikk hun som vikarlege. Hun lyttet og fikk med seg detaljer om min sykehistorie. Opplevde ingen stress fra hennes side og følte hun tok seg veldig god tid.0