Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Er veldig fornøyd

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Hun har vært fastlegen til vår familie i 5 år. Veldig hjelpsom, rask, vennlig og tålmodig.
Vi er veldig fornøyde.

Veldig godt fornøyd

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Fastlege for hele familien og vi er alle veldig godt fornøyd. Hyggelig og imøtekommende, grundig og gir rask tilbakemelding på prøver.

Tom Gundersen

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Jeg har full tillit til Tom Gundersen (har hatt han som fastlege i mer enn 25 år). Han tar meg på alvor og henviser alltid videre dersom han er i tvil. Ved bestilling av time oppgis årsak til besøket. Dette tror jeg er årsak til at det alltid virker som om han er forberedt.
Det som likevel gjør at jeg vurderer å bytte lege er tilgjengeligheten.Det er til tider svært vanskelig å få bestilt time. Dette har ført til at jeg ved flere anledninger har valgt å oppsøke private helsesentre.

omtenksom og til å stole på

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

Tar deg på alvor, lytter til deg og flink til å sende videre til spesialist når det er behov. Veldig fornøyd med å ha Silja som fastlege.

Alltid smilende og imøtekommende.

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Min fastlege siden 2006. Enig i det andre skriver her inne. Hun tar seg god tid til å lytte til deg ( kanskje det er grunnen til at hun er litt forsinket,) som jeg ser noen skriver her. Hun ser på deg, er medmenneskelig,og grundig og dyktig på alle måter. Du føler deg ivaretatt hos Pernille! Glimt i øyet, og alltid en god latter på lur!! Absolutt den beste legen jeg har hatt ever!!!