Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Lar ikke pasientene bestille time frem i tid.

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Har vært fornøyd med henne som fastlege. Skulle bestille time, og fikk beskjed om at hun kun tar i mot timebestilling dagen før du ønsker time. Jeg har ikke mulighet til å avtale timer på så kort varsel på grunn av jobb, men det var ikke mulig for sekretær å booke time lengre frem i tid (det kunne vært snakk om en dag eller to for min del...) ettersom legen har blokkert denne muligheten.

Har motet meg opp til å ta celleprøve for første gang, og ønsker å benytte meg av en fastlege jeg kjenner, men kunne gått til en annen hvis jeg fikk en dame. Den andre kvinnelige legen på senteret tar kun imot sine egne pasienter (noe som er forståelig), så dette var ikke en mulighet.

Må derfor bytte fastlege/legekontor. Ekstremt irriterende at legen er så lite fleksibel!!!

En veldig hyggelig og støttende lege som gjør at du føler deg tatt vare på.

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Jeg syns alltid vi har funnet en god løsning på mine problemer. Vikarer og andre ansatte på Haugerud legesenter har egentlig også vært veldig hyggelige. Vet ikke helt hva som kunne vært forbedret.

God behandling og service

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Var på besøk hos denne legen for kort tid siden. Hun hjalp meg med alle problemene mine og ordnet med oppfølgingtime. Anbefalte også andre sjekker siden jeg sjeldent er hos lege, noe som også var veldig positivt :) Var litt ventetid, men langt i fra alvorlig. Hun beklaget for ventingen og var positiv gjennom hele legetimen. Tror absolutt jeg har fått en god fastlege.

Uinteressert

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Hun husker ingenting om meg fra gang til gang, og vil bare få de 15 minuttene overstått. Ikke interessert ikke å finne løsninger på problemer.

En lege som bryr seg om deg

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Jeg har hatt Willersrud som lege i mange år, og reiser fra Vestfold til Oslo jevnlig for å gå til lege. Har ingen planer om å bytte.

Hun er en dyktig lege og et godt menneske som lytter og virkelig ønsker å hjelpe.

Bøler legesenter har ofte lang ventetid på telefon og venterom. Men jeg foretrekker det fremfor en lege som ikke bruker nok tid på pasientene sine.

Savner en web- og sms løsning for time- og reseptbestilling. Det kunne kanskje også lettet trykket noe på ventetider.

Jeg har meget dårlig erfaring med selskapet som er ansvarlig for fakturering for Bøler legesenter. De er svært aggressive og har høye gebyrer. Legesenteret bør vurdere å bytte leverandør av tjeneste.