Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Super fastlege!

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Line har fulgt meg godt opp med mine små og store utfordringer de siste fire åra. Uansett problemstilling har hun møtt meg med "Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?" Og "Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med?"

Med en kronisk sykdom og to svangerskap i perioden, føler jeg at jeg har mange legebesøk å basere vurderingen på. Det er dermed med tungt hjerte jeg nå bytter fastlege pga flytting.

Vurderer du Line som fastlege og hun har ledig kapasitet så sier jeg slå til!

God fastlege!

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Jeg er godt fornøyd med henne som fastlege, og jeg kvier meg for å bytte selv om jeg har flyttet. Jeg har alltid følt meg godt og grundig ivaretatt.

Fornøyd

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Det er generelt for vanskelig å komme i kontakt med legekontoret (sms-tjenesten er ikke god nok og telefonkøene håpløse), men når jeg først får time er jeg fornøyd. Min erfaring er at legen er lyttende, tar seg god tid og gir kloke råd i tillegg til riktig behandling.

Dyktig og hyggelig lege, på elendig legesenter

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Hun er ikke min fastlege, men mann og barn bruker henne, så jeg er like mye der som hos min egen lege.
Det er vanskelig å komme i kontakt med legesenteret, jeg har bl.a. opplevd å stå utenfor luka 15 minutter etter åpningstid, mens sekretæren prater om ferien sin på telefon på innsiden. Respektløst og elendig! Men legen vekker tillit. Hun er dyktig og bruker mye tid på pasientene. Det kan medføre noe ventetid, men overkommelig.

Superbra

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

En dyktig lege som forstår deg godt og som tar deg seriøst. Gjør de riktige valgene, og sender deg videre til spesialist hvis noe er i tvil.