Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Faglig dyktig og hjelpsom

Lege: Torunn Telneset Skrevet

Får alltid hjelp i ulike situasjoner. Er grundig, og tar seg den tiden hun trenger. Kompliserer ikke mer enn nødvendig. Byttet fastlege da jeg flyttet ut av byen, men fant fort ut hvor utrolig dyktig og hjelpsom Torunn var, så satte meg på venteliste og har heldigvis fått tilbake den beste legen jeg noen gang har hatt.
Å komme inn til time i riktig tid har aldri skjedd, men systemet med å få legetime dagen etter om man trenger det er gull verdt, så litt ventetid tåles godt. Har også hatt både telefon og videokonsultasjon, så Torunn er fleksibel og følger opp avtaler.
Anbefales!

Trivelig og imøtekommende

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Har hatt godt inntrykk av Morten siden dag en. Har alltid fått time fort og han har alltid tatt meg på alvor. Har tatt grundige undersøkelser og henvist med videre til eksperter på St. Olavs når det har vært nødvendig. Liker også at han ikke prøver å late som at han kan ting han ikke er sikker på, og heller spør om hjelp eller sender videre. Alt i alt trivelig fyr og lett å prate med. Hadde ikke byttet om jeg ikke skulle flytte fra byen.

God lytter og trygg

Lege: John Slettum Skrevet

Blir alltid tatt godt i mot. Legen tar seg god tid og er interessert og lytter til det man måtte ha på hjertet som pasient.

Helt greit

Lege: Mona Størseth Skrevet

Får jobben gjort. Har hatt Mona som fastlege over flere år, og er greit fornøyd. Det jeg liker er at uansett plager, store som små, så føler jeg at hun tar nødvendige prøver (og mer), bare for å utelukke at det kan være noe alvorlig.

Likevel kan hun være litt skarp i språket, litt krass, som jeg opplever som noe ubehagelig på timene, så jeg føler at jeg mister litt den menneskelige kontakten. Likevel veier det positive opp for dette.

Vennlig og effektiv

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg opplever Mona S. som en vennlig og effektiv lege som tar seg nok tid til å lytte, raskt setter seg inn i sykdom/skade og gir tilbud/råd om egnet medisin/behandling. Jeg har alltid opplevd å bli sett og forstått, samt har vært godt fornøyd med både oppfølging og resultat. Hun uttrykker faglig trygghet i måten hun snakker på.

At Mathesongården legesenter tilbyr time dagen etter via nettbestilling er en ekstra bonus ettersom det eliminerer lang ventetid i de aller fleste tilfeller.