Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Jeg opplevde Morten som både dyktig og kompetent. I tillegg var han god på pasientkontakt, og arbeidet effektivt.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: John Slettum Skrevet

Vil anbefale John Slettum på det varmeste! Kunnskapsrik og omsorgsfull. Forklarer ting på en måte som gjør at du ikke føler deg som en idiot når du sitter der (også digitalt), og man blir dermed ikke redd for å stille spørsmål. Ydmyk og omsorgsfull type. Bestandig blid - en undervurdert egenskap. Her får du en pedagog og en lege i ett og samme menneske. Skulle likt å beholdt han i mange år til dersom jeg ikke hadde flyttet.

Trygg og god lege

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg har hatt Mona som lege siden første barnet mitt født. Nå har jeg anbefalt henne til veninner og andre sine barn, alle er strålende fornøyd.

Omsorgsfull, lyttende og forståelsesfull. Siden jeg anser meg som frisk og tåler ganske mye, har hun ofte dobbeltsjekket f.eks ved graviditet og bedt sykehuset og å ta en ekstra sjekk for sikkerhets skyld. Kommer aldri til å bytte henne for noen andre leger.

Har hatt andre leger før, og aldri vært borti ei som henne.

Anbefales på det varmeste.

Hyggelig og dyktig lege

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Jeg har hatt Eli som lege i hele min studietid i Trondheim og er veldig fornøyd! Har vært hos henne med forskjellige ting og opplever å bli tatt på alvor hver gang. Hun er ofte forsinket, men dette tror jeg er et problem på hele legesenteret. Når man først kommer inn, opplever jeg at hun tar seg tid til å høre på hva jeg har å si og at hun ønsker å hjelpe meg. Da jeg ble henvist til en spesialist, ordnet Eli en oppfølgingstime med en gang.

Spesielt under korona er jeg positivt overrasket over hvordan det har vært å få legetime. Jeg synes det er enkelt å få time, og videokonsultasjon fungerer veldig bra!

Seriøs og betryggende

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

En lege som faktisk tar meg på alvor og ikke avviser alt jeg sier bare fordi "jeg er for ung til å være syk". Jeg var egentlig utrolig skeptisk til å velge en mannlig fastlege siden de jeg har hatt før aldri hører på meg, men dette har overhodet ikke vært tilfellet med Busch! Jeg har endometriose og har tidligere alltid blitt avvist og fortalt at smertene mine er normale for unge kvinner selv om de er utrolige hemmende i hverdagen. Det er forfriskende å slippe å måtte krangle for å bli hørt på, uansett hva problemet er, og at han ikke bare skriver ut resepter i hytt og pine for å få meg til å tie stille, selv når problemet ikke har noen åpenbar løsning. Livskvaliteten min er så utrolig mye bedre nå enn før. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege noen gang.