Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Anbefales ikke.

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Jeg har gått til Morten i over et år. Det virker som har dårlig tid hver gang jeg kommer og føler ikke han er oppdatert på ulike ting jeg trenger, som prevensjon osv. Han tar seg ikke tid til å høre hvordan jeg har det og synes det blir "for mye jobb" å gi meg to henvisninger på en time. Sliter med svært lite, så har ikke merket at han ikke er "flink". Jeg tenkte dårlige anmeldelser var svært individuelt, men etter forrige time gikk jeg ut av timen med klump i halsen. Svært ubehagelig om han ikke har en bra dag. Burde oppdatere seg og lytte til hva pasienten trenger, både ved fysiske og psykiske behov. Selve legesenteret har veldig hyggelige damer i skranken og lokalet er greit. Bra beliggenhet. Men svært misfornøyd med fastlege. Byttet på dagen forrige time. Anbefales ikke.

Trygg, folkelig og kunnskapsrik

Lege: John Slettum Skrevet

Meget dyktig og seriøs lege, som er lett å snakke med om alt.
Har gått her i 17 år, og er veldig fornøyd.

Omsorgsfull lege

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Hun vil det beste , gjør sitt beste.Ja hun er stort sett forsinket men ventetiden er jeg blitt vant til og jeg forståelse for at fastlegene har mye å gjøre fortida.Jeg får uansett hjelpen jeg trenger og hun lytter, gir meg råd når det er min tur. Er glad jeg har henne som fastlege. Takk!

Eksepsjonell lege

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Byttet fastlege til Morten, og har ingenting å klage på.
Seriøs, dyktig og tillitsvekkende fastlege. Anbefales.

Ikke helt fornøyd

Lege: Mona Størseth Skrevet

Hun kunne ikke behandle meg da hun ikke hadde nok kunnskap om emnet, som i og for seg er greit nok. Det som plaget meg var at hun snakket til meg som om min medisinske tilstand er noe jeg har valgt selv. Denne måten å snakke til meg på gjorde meg ukomfortabel, og jeg forlot legekontoret med en følelse av å ikke bli tatt på alvor.