Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Fantastisk fastlege, anbefales på det sterkeste

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Morten er uten tvil den beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Har vært hos han 2 ganger, en for fysiske plager hvor jeg opplevde å få god hjelp, og henvisning til sykehus for å være helt sikker på at alt var bra.

Den andre gangen jeg var hos Morten slet jeg psykisk. Opplevde han som meget imøtekommende, trøstende og hjelpsom. Uten Morten hadde jeg ikke hatt det så bra som jeg har det idag. Tusentakk!

Empatisk og dyktig

Lege: Torunn Telneset Skrevet

Jeg valgte Torunn som fastlege da jeg flyttet til Trondheim for å studere for noen år siden, og har absolutt ikke angret. Jeg har blitt tatt på alvor, og jeg oppfatter henne som forståelsesfull og varm. Ved behov har jeg fått time på dagen uten problemer, men har dog aldri opplevd å komme inn til tiden. Jeg kan gjøre en informert gjetning på at dette har med å gjøre at legen tar seg tid til hver pasient, noe jeg synes er positivt. Alt i alt er litt ventetid ikke en stor pris å betale for en lege som Torunn. Jeg kommer garantert ikke til å bytte så lenge jeg bor i byen, da hun er den beste fastlegen jeg har hatt.

Kunnskapsrik og grundig

Lege: Mona Størseth Skrevet

Har hatt Mona som fastlege i over tre år, og har utelukkende gode opplevelser. Hun er faglig svært god, og kommer alltid med gode råd. Svært erfaren med de problemer som unge kvinner kan få.

Meget dyktig lege

Lege: Mona Størseth Skrevet

Mona tar både små og store problemer på alvor, og hver gang jeg har vært hos henne har jeg fått veldig god hjelp! Hun er direkte og ærlig, og samtidig en god samtalepartner. Og ikke minst er hun faglig dyktig. Anbefales på det sterkeste!

Bryr seg ikke

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Nesten ikke interessert i å høre på hva jeg har å si. Lover ting som han ikke holder. Virker som om han bare vil bli fortest mulig ferdig med deg!