Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Nøye, lyttende og kunnskapsrik

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg har hatt Mona som fastlege i fire år og har aldri hatt en så god fastlege før. Jeg føler meg at hun tar meg på alvor, og er nøye med å ta seg tid til å forstå og undersøke problemene jeg kommer med. Hun er også rolig og trygg å gå til.

Fantastisk fastlege.

Lege: Mona Størseth Skrevet

Rett og slett. Dr. Størseth er en faglig dyktig, imøtekommende og omhyggelig lege, men likevel en konsis og direkte problemløser.

Dyktig lege

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Har byttet fastlege for et år siden og vært til denne legen 2 ganger.
-God kommunikasjon og oppleves som kunnskapsrik
-Tar seg tid og stiller spørsmål relevant for problemstillingen
-Oppleves tillitsvekkende
-Kommet raskt gjennom på telefonen når en skal bestille time

Sikker ble til usikkerhet

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg hadde mitt første møte med Mona forrige uke. Opplevde ingen forståelse på min situasjon hvor jeg sliter psykisk...Jeg ville slutte på medisin(anti-depressive) og ble møtt med en tvilende stemme. Hun spør om jeg har noen å gå til. Jeg svarte at jeg går til hypnoterapaut hvor jeg trives. Hun spurte hvor mye det kostet, jeg svarte 850 kr. Hun begynte så å prate om jeg synes det fungerer, og jeg svarte at det synes jeg. (ganske stor selvfølge når jeg har gått på medisin i 6 år, og vil nå prøve å slutte etter å ha gått i hypnoterapi. Hun forklarte så at hypnoterapi ikke er vist forsking på, men om jeg syntes det var verd pengene så greit... også begynte hun å anbefale psykologer til meg...hun mente også at grunnen til at jeg har lagt på meg ikke skyldes antidepressive, hvor jeg vet selv at jeg har gjort og det er flere som har gjort det. Jeg hadde egentlig andre ting å ta opp samtidig som jeg var hos legen, men kunne ikke komme meg fort nok ut. Jeg var ganske selvsikker når jeg kom inn, gikk ut med dårlig selvtillit og følte alt jeg har jobbet for var ødelagt... heldigvis fikk jeg time med min hypnoterapaut som fikk meg til å innse at ingenting er ødelagt....
Hun virket overlegen, sur og viste lite medmenneskelighet.
Jeg kommer til å bytte fastlege.

Fantastisk lege!

Lege: Torunn Telneset Skrevet

Jeg har hatt Torunn som lege hele livet mitt, og har ikke planer om å bytte! Hun har hjulpet meg med alt jeg trenger, og sender de henvisningene jeg trenger. Hun lytter og tar seg tid til å forstå problemene mine.