Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Lyttende og flink

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg har vært pasient hos Mona i hvertfall fem år og jeg er veldig fornøyd. Hun lytter og tar det du sier til følge, selv med vage symptomer som hodepine og kvalme. Jeg har også slitt psykisk, hvor hun har hjulpet meg med å skaffe den hjelpen jeg trengte. Det er synd å nå måtte bytte lege pga flytting.

Helt OK

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Hun er grei, ikke for hyggelig, men prøver å hjelpe deg i hvert fall. Effektiv dame. Men legesenteret har lang ventetid.

Bra lege!

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Hun er etter hva jeg har erfart en Dyktig og trivelig lege. Jeg kan virkelig anbefale henne som fastlege. Ingen negative erfaringer.

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell.

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg har ikke vært så mange ganger til Mona, men de gangene jeg har følt jeg har trengt hjelp - så har jeg fått det. Jeg liker at hun tar meg seriøst, bruker klart språk, og bruker gjerne litt ekstra tid på å forklare hvorfor ting er som det er.

Jeg synes ikke det er pinlig å dra til Mona, hun er rolig, naturlig, og avslappet - akkurat en lege som jeg trenger.

Godt arbeid og god oppfølging

Lege: Mona Størseth Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt, rett og slett.
Går ikke til fastlegen ofte, men jeg har bestandig kommet ut med en positiv følelse etterpå. God og rask behandling. Tar deg på alvor. Kan snakke om ubehagelige tema uten at det føles alt for flaut.