Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Imøtekommende og god

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Eli er ei trygg og dyktig dame, som tar seg god tid og som genuint ønsker å hjelpe. Hun er imøtekommende og forståelsesfull, og veldig hyggelig og flink!

Veldig fornøyd:)

Lege: Mona Størseth Skrevet

Alltid imøtekommende- god samtalepartner! Føler jeg blir tatt seriøst og det er enkelt å slappe av rundt henne. God til å forklare!

Veldig fornøyd med legekontoret generelt:)

Helt super

Lege: Mona Størseth Skrevet

Flink og dyktig! Bryr seg. Følger opp og ringer for å vite hvordan det går når barna er syke. Veldig, veldig fornøyd!

En av de flinke og imøtekommende!

Lege: John Slettum Skrevet

Har hatt Dr slettum som fastlege i flere år før jeg flyttet fra Trondheim. Han har visst meg som pasient mye kunnskap, forståelse og trygghet. Jeg er ikke en person som ofte går til legen, kanskje 5-10 ganger per år. Men de gangene jeg har vært hos han blir jeg møtt av en positiv, hyggelig og seriøs lege, som er effektiv og dyktig! Også et flott legesenter, som gir deg time på dagen, flinke legesekretærer i resepsjonen, labben har også dyktige folk! Anbefales !

En av de beste legene jeg har hatt

Lege: Mona Størseth Skrevet

Har hatt Mona som fastlege i seks år. Mona tar seg alltid god tid, og er veldig forståelsesfull. Hun er også ærlig, noe som er en bra egenskap hos en fastlege. Jeg har alltid blitt tatt på alvor, og ingen problemer har vært for små. Hun sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Får alltid time innen et par dager (ved bruk av app). Alt i alt kjempefornøyd!