Logo for Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Logo for Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Om klinikken

Privathospitalet er lokalisert på Paradis i Bergen, noen minutters kjøring fra Nesttun, plassert langs bybanen. Privathospitalet er et offentlig godkjent sykehus med moderne sykehusfasiliteter, 3 store operasjonsstuer og oppvåkning/sengeavdeling med 10 sengeplasser. Vi kan tilby overnatting for våre pasienter. Vi har medarbeidere med lang erfaring og høy faglig spisskompetanse, alle er de spesialister innen sine fagfelt.

Våre hovedfagområder er kosmetisk plastikkirurgi, hudbehandlinger, ortopedi, åreknute operasjoner og øre-nese-hals kirurgi. Privathospitalet er ISO 9001 serfifisert og ISO 14001, kvalitetsledelsessystem som kvalitetssikrer prosedyrer og ivaretar trygg pasientbehandling. Privathospitalet har et svært veletablert renommé og er ikke bare ledene i Norge, men også det største frittstående private sykehus i Norge som driver med kosmetisk kirurgi.

Gjennom mange år har vi opparbeidet et solid renommé innen kosmetisk plastikkirurgi og ansees å være blant de ledende innen plastikkirurgi på Vestlandet. Vi utfører alle former for kosmetisk og plastisk kirurgiske inngrep som eksempelvis brystforstørrelse, brystreduksjon, liposculpture (varig fettfjerning), ansiktsløftning (facelift), bodylift, kosmetiske nesekorreksjoner, operasjoner for utstående ører, øyelokkplastikker o.l.

Vi tilbyr øverste klasse av injeksjoner, trådløft, kosmetisk sykepleie med peelinger, laser behandlinger hårfjerning og kar, pigmentflekker og tatoveringsfjerning.

Privathospitalet konsulterer og opererer private pasienter, forsikringspasienter og offentlige pasienter for Helse Vest og via ordningen Fritt behandlingsvalg. Vi har også offentlig operasjonsavtale med Helse Vest siden 2001. I dag har vi løpende avtale innen nese og bihulekirurgi og medisinsk indisert plastikkirurgi. Vi har også avtale om offentlig dekkede operasjoner for åreknuter med medisinsk indikasjon. Offentlige pasienter betaler kun egenandel etter offentlige takster. Vi har god kompetanse og lang erfaring innen allergiutredning og behandling og utfører spirometri, prikktesting og gir allergivaksinasjon mot for eksempel bjørk, pollen, timotei, hund og katt.

Velkommen til Privathospitalet på Paradis.

Siste vurderinger av Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Misfornøyd

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Fikk et godt inntrykk av Dr Rosenberg på konsultasjon. Han var grundig med å gi tilbakemeldinger for mitt utgangspunkt og veldig detaljert på hvordan han skulle løse problemstillingen. Jeg tok brystforstørrelse med silikon og fettsuging på områder rundt for å få en bedre "figur form" men resultatet ble veldig dårlig.

Begge brystene er usymmetriske, selvfølgelig forventet jeg ikke et symmetrisk resultat, men resultatet avviker klart fra forventninger og det vi avklarte på forhånd, i tillegg flyttet han brystvortene litt for mye enn det vi avtalte. Selve resultatet er etter min mening verre enn det utgangspunktet jeg hadde før operasjonen.

Jeg føler han lovet mer enn han kunne levere. Fettsugingen ble ujevnt fra starten av, dette viste han forståelse på og mente kunne klart forbedres, men dessverre har jeg lite tillit til at det blir bra med en operasjon til. Dette skulle han/klinikken dekke kostnadsfritt noe som er positivt.

Før operasjonen var kommunikasjonen bra, han svarte grundig og nøye men i ettertid tok det veldig lang tid å få svar og kontroll timer. Jeg anbefaler å gå grundig igjennom hva du som pasient har krav på, personlig opplevde jeg lite forståelse i ettertid og oppfølgingen var ikke noe å skryte av.

Mislykket neseoperasjon

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Opererte nesen hos Bjørn Rosenberg. Resultatet ble dessverre veldig dårlig. Nesen er usymmetrisk og skjev, spesielt nesetippen. I tillegg har jeg fått et hakk i midten av neseryggen og nesen har sunket innover.

Han var villig til å korrigere/fikse det men jeg har ikke tillit til at han har nok kompetanse på sekundære neseoperasjoner.

Opplevde han som lite samarbeidsvillige i begynnelsen når jeg uttrykte min bekymring rundt hakket, han mente det var ugjevn hevelse. Men endret mening etter 12 mnder når "all hevelse skal være borte".

Om det er noe positivt jeg kan trekke frem så er det at han var punktlig og presis til timene og skrev ganske detaljert på journalen hva han har gjort av inngrep. Vil ikke anbefale han til en neseoperasjon utfra min erfaring.

Competent and efficient.

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

One of the most competent doctors Ive ever came across in Norway. He was very efficient, professional, explained the procedure in a manner that one will understand. Very thorough and listens to your questions. Jeg føler meg sett og ivaretatt. Skulle gjerne ønske at han er min fastlege. :)

Veldig dyktig kirurg

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Ble operert med veldig godt resultat. Flink og dyktig kirurg som lytter til hva pasienten ønsker. Anbefales!

Sjeldent nøye konsultasjon

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt hos en lege før.
Legen tar seg tid og lytter til pasienten. Dette resulterer i avdekning av problemer som er til stor hjelp for meg.

Jeg har fått hjelp med krystallsyke og nå tinitus og nedsatt hørsel