Logo for Cosmo Clinic AS

Cosmo Clinic AS

Logo for Cosmo Clinic AS

Om klinikken

Cosmo Clinic er et ledende senter for plastisk kirurgi og kosmetiske behandlinger, med et sterkt fokus på kvalitet. Vi er stolte av å ha noen av landets mest anerkjente plastikkirurger i vårt team.

Vi tilbyr et bredt spekter av plastikkirurgiske tjenester, fra ansiktskirurgi til brystoperasjoner og rekonstruktiv kirurgi. Hver av våre kirurger har spesialisert seg innen sitt felt, noe som sikrer at pasientene får behandling av høyeste kvalitet.

Klinikken legger stor vekt på å oppnå estetisk tiltalende og naturlige resultater i alle behandlinger. I tillegg sørger vi for at pasientene føler seg trygge og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

På Cosmo Clinic er vi dedikerte til å gi hver pasient en positiv og tilfredsstillende opplevelse, med mål om å fremme både fysisk og psykisk velvære.

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

I en klasse for seg selv

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Bryst / Buk / Flanker og Facelift
Har vært hos Tomm Bjærke for flere behandlinger og superfornøyd med resultatene. På meg har Tomm utført brystløft m.reduksjon, full mageplastikk og flankeplastikk med fettsuging av hofte/flanke samt sammensying av magemuskler.

Før jeg valgte å operere slet jeg veldig med å ikke 'kjenne meg selv igjen' etter vektøkning og vekttap. Jeg er så glad for at jeg tok dette valget med operasjoner for å korrigere på skadene etter vektøk/tap, fordi jeg har altså fått ett helt nytt liv med en livskvalitet som er blitt 100% bedre.

Resultatet ble over all forventning. Hadde aldri kunne forestilt meg at jeg skulle bli så fornøyd. Fikk en søt navle som ble sydd innenfra og fikk en veldig definert flat mage. Fra før hadde jeg slitt med ekstremt hengende bryster og bulende magemuskler etter store vekttap.

Plagene som kom av hengende overskuddshud og fett gikk ut over nakke og rygg samt min generelle livskvalitet. Brystene ble utrolig fine og naturlige. De ser mer naturlige ut nå enn de gjorde før operasjon faktisk. Kan ikke merke arr på dem heller.

Bare noen uker etter operasjonene booket jeg også operasjon for å løfte halsen da jeg hadde fått svært mye løs hud hengende på halsen, også det var etter vekttapene mine.

Det ble en full face lift for å få best mulig resultat, og det angrer jeg ikke et sekund på. Han har utført operasjonene med et resultat som gjør at jeg ser ut som meg selv og ser overhodet ikke operert ut, bare helt fin og stram hals som om den aldri har vært utvidet av overvekt før. Fikk og strammet opp musklene under huden i ansiktet opp mot kinnben(SMAS), og det ser utrolig fint ut. Har kun fått kommentarer på hvor fresh jeg ser ut og folk sier bare det ser ut som jeg har blitt slankere. Ingen ser at jeg er 'operert'. Jeg er snart 40 og folk tror jeg er 26 år…må vise legitimasjon på polet hver gang. Det er bra når man er over 20 år gammel nok til å kjøpe vin. Det er ingen andre jeg ville stolt på for å operere i nærheten av ansiktet mitt enn Tomm :)

Opplevde ingen komplikasjoner med noen av operasjonene, Tomm var alltid rask å svare på mine spørsmål underveis og fulgte opp etter operasjonene og var nøye med kontroller. Han er en morsom og hyggelig person som er veldig kreativ mtp løsninger og han lytter gjerne til ønsker man evt skulle ha. Unik og genuin.

Særdeles trygg, tydelig og tilstede.

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Siden dette var min første gang "under kniven", var jeg både skeptisk og usikker på om jeg i det hele tatt våget å la meg operere kun for egen forfengelighets skyld. En slik løsning var nærmest utenkelig for meg for få år siden, men etter en betryggende og hyggelig konsultasjon hos Hilde Bjærke, var jeg overbevist om at hun om noen var den perfekte kirurgen for meg. Hilde B. inngir umiddelbar tillit gjennom sin kunnskap og lange erfaring, og med imponerende (anonyme) før/etter bilder var det tydelig at hun dessuten var svært kompetent. Fremfor alt var hun opptatt av mine egne forventninger og eventuelle bekymringer rundt en operasjon. Mine mange - og tildels gjentagende -spørsmål ble alle tålmodig og grundig besvart, noen ganger med en avvæpnende humor (som for meg er svært viktig for å slappe av), og hun var like imøtekommende de gangene jeg hadde behov for flere svar før operasjonsdato.

Alle mine inntrykk har vist seg å stemme.
Operasjonen gikk utmerket, jeg merket knapt at noe foregikk før det hele var over, og jeg fikk utførlig informasjon både før og etter. Alle som bisto i forbindelse med operasjonen opplevde jeg som sikre, empatiske og blide, derfor følte jeg meg også godt ivaretatt og i trygge hender hele tiden.

Det faktum at kirurgen har vært så tilgjengelig og beroliget meg også når jeg i dagene etter operasjonen følte meg hoven og nedbrutt. Dette var så nytt og uvant for meg, og hennes omtenksomhet og forståelse i forbindelse med mine (unødige) bekymringer i tide og utide har virkelig overrasket meg positivt. Leger som tar seg tid til å lytte, viser forståelse og ser mennesket, ikke bare pasienten, er gull verd. Slike håper jeg vi får flere av. Jeg kan bare takke!

Nå på slutten av min andre uke i rekonvalesens føler jeg meg allerede bortimot "normal" og snart meg selv igjen. Jeg er enormt takknemlig for å ha blitt påfallende nøyaktig og nydelig "brodert", og er bare utrolig fornøyd med mitt valg av kirurg! Dyktige og engasjerte Hilde Bjærke anbefales derfor på det aller varmeste, ikke minst til de der ute som tror de "ikke tør".

Vil til slutt foreslå at pasientene får tidskjemaet/oversikt over medikamentinntak FØR medisinene hentes ut på apotek. Dette for å unngå forvirringen man allerede har mye av når man likevel gruer seg (litt) til det som skal skje.

Takk til alle på Cosmo Clinic. Jeg gleder meg til å se det endelige resultatet!

Full bukplastikk

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jente på 37 år og 3 fødsler bak meg. Sprikende magemuskler, løs hud og fett. Prøvd i flere å å trene vekk uten resultat. Fikk anbefalt Thomas Berg av en venninne. Har ikke angret ett sekund på operasjonen jeg tok i september 2020. Endelig kan jeg ta på meg klær uten å hele tiden måtte dekke til magen. Ble godt ivaretatt hele veien. Thomas Berg fremstår som en profesjonell kirurg som lytter og bryr seg.

Veldig dyktig og trygg

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg i midten av 30-årene, har ammet tre barn. Jeg valgte å operere brystene mine (januar 2020) som har vært en psykisk belastning siden puberteten da jeg hadde avvikende form på brystene. Jeg var klar over at mine bryster ville gjøre det mer krevende å få til et pent resultat, og var derfor innom flere kirurger i Oslo for å være trygg på at resultatet ville bli så bra som mulig. Etter å ha konsultert meg med flere kirurger, var Thomas den legen som ga det beste inntrykket av dem alle. Han var tålmodig, veldig hyggelig, lyttet og tok seg god tid til å forklare meg årsaken til min tilstand, samt at han i tillegg hadde erfaring med å operere tubebryst. Han er virkelig en dyktig og ærlig lege! Jeg satt inn implantater og fikk samtidig utført et brystløft. Jeg ble veldig godt ivaretatt gjennom hele prosessen, og følte meg veldig trygg på selve operasjonsdagen. Servicen hos Cosmo Clinic er virkelig upåklagelig, og selve klinikken er flott, ren og moderne!

Resultatet er bryster med en veldig fin, naturlig form. Jeg er utrolig fornøyd med servicen og kvaliteten på arbeidet til Thomas - jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd! Jeg kommer garantert til å velge Cosmo Clinic igjen dersom jeg ønsker å utføre flere kosmetiske inngrep i fremtiden og kan virkelig anbefale Thomas på det aller sterkeste!

Fettsuging av indre og ytre lår og innside knær

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Ble operert av Thomas Berg i juli 2020. Gjennomførte en fettsuging av indre og ytre lår og innside knær. Kjempe dyktig og ikke minst ærlig kirurg. Han er veldig interessert i å ha en dialog med pasienten og er ærlig og forventet resultat.

Jeg er kjempe fornøyd med resultatet og hvordan jeg ble ivaretatt av Thomas, de andre på klinikken og selve operasjonsteamet.

Fine lokaler og god atmosfære.

Anbefales på det varmeste.