Logo for Cosmo Clinic AS

Cosmo Clinic AS

Logo for Cosmo Clinic AS

Om klinikken

Cosmo Clinic er et ledende senter for plastisk kirurgi og kosmetiske behandlinger, med et sterkt fokus på kvalitet. Vi er stolte av å ha noen av landets mest anerkjente plastikkirurger i vårt team.

Vi tilbyr et bredt spekter av plastikkirurgiske tjenester, fra ansiktskirurgi til brystoperasjoner og rekonstruktiv kirurgi. Hver av våre kirurger har spesialisert seg innen sitt felt, noe som sikrer at pasientene får behandling av høyeste kvalitet.

Klinikken legger stor vekt på å oppnå estetisk tiltalende og naturlige resultater i alle behandlinger. I tillegg sørger vi for at pasientene føler seg trygge og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

På Cosmo Clinic er vi dedikerte til å gi hver pasient en positiv og tilfredsstillende opplevelse, med mål om å fremme både fysisk og psykisk velvære.

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Meget dyktig

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Fikk utført hals og nedre ansiktsløft av dr. Hilde Bjærke i juni 2020. Har tenkt på dette i mange år pga veldig skjemmende dobbelhake. Trodde først jeg kunne ta bare hals for å rette på dette, men under konsultasjon fikk jeg forklart hva som måtte til for å få et bra resultat og fikk se før/etter bilder av personer med lignende "problem". Jeg fulgte rådene fra dr Hilde Bjærke og valgte å gå for halsløft med fettfjerning og et ansiktsløft av nedre del av ansiktet. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! En særdeles synlig dobbelhake er helt fjernet og fikk en mer eller mindre 90 grader vinkel mellom hake og hals. Har aldri tidligere vært operert og gruet meg veldig, men ble svært godt ivaretatt av hyggelige folk i resepsjonen, sykepleiere, veldig hyggelig anestesilege og ikke minst av dr Hilde Bjærke.

Operasjonen gikk veldig bra. I forhold til størrelsen på inngrepet var det overaskende lite smerte i etterkant. Noen dager med ubehag var det, men paracet/ibux i tre dager var det eneste jeg hadde behov for i forhold til smertestillende. Siden jeg aldri har operert tidligere var jeg engstelig og også engstelig for evt komplikasjoner i etterkant, - gror stingene greit, er dette vanlige hevelser osv, men jeg kunne da sende bilde/tekstmelding til dr Hilde Bjærke og fikk alle ganger svar i løpet av få minutter om at alt så ok ut. Fikk også tilbud om å komme inn ved behov.

Jeg har hatt store komplekser pga dobbelhake hele voksenlivet mitt og er veldig takknemlig for hjelpen jeg har fått hos Cosmo Clinic. Jeg er 100% fornøyd og det er heller ingen som har sett at jeg har operert meg (har alltid brukt skjerf for å skjule haken), - har kun fått kommentarer om at jeg ser bra ut og spørsmål om jeg har gått ned i vekt ... ;-)

Dame, 50 år

Flotte lokaler med bra beliggenhet og erfarne hyggelige leger.

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg gikk til Hilde og tok panne face og hals. Jeg blev veldig fornøjd! Det blev et veldig naturlig resultat,og føler meg som meg selv som en 15 år yngre utgave. Hilde var proff,å ærlig. Jeg følte meg hele tiden trygg og tatt vare på. Det er ingen som sett jeg gjort et så stort ingrep. Føler meg mye mindre dratt,og sliten. Jeg kan trygt anbefale Hilde som er proff,og lett at kommunisere med.

Trygg og dyktig

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Jeg ble operert av Hilde Bjærke for to uker siden, der tok jeg panneløft og co2-laser under øynene. Hun var så god til å veilede i forkant, noe som gjorde meg trygg i at jeg ville ta operasjonen. Underveis fulgte hun opp på alt jeg måtte lure på, og jeg ble utrolig godt ivaretatt. Og viktigst av alt; jeg er kjempe fornøyd med resultatet. Ser mye mer opplagt ut (uten å se verken operert eller overrasket ut) og spenningshodepinen er borte. Tusen takk😊

Suveren

Lege: Jacob Berg Thomassen Skrevet

Dr Thomassen hadde ansvar for min aller første narkose. Jeg var fryktelig nervøs, men han håndterte uroen min suverent, med godt humør og beroligende informasjon. Jeg våknet opp smertefri og opplevde ikke noe ubehag i det hele tatt. Ble nesten litt skuffet andre gang jeg skulle opereres på Cosmo Clinic og det var en annen anestesilege der (flink hun også, forøvrig)

Meget dyktig

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Jeg fikk utført endoskopisk panneløft av Tomm Bjærke og er veldig fornøyd, både med rådgivning og opplevelse ved operasjon og oppfølging. Jeg fikk mindre hevelser og blåmerker enn forventet og resultatet er svært naturlig og har gitt meg et friskere og mer våkent uttrykk - akkurat slik jeg hadde håpet på og blitt forespeilet. Jeg opplevde Tomm som en en svært seriøs og dyktig kirurg og kan anbefale ham til alle som vurderer å få utført plastisk kirurgi i ansiktet.